"Don't worry about the people from your past, Because there is a reason why they didn't make it to your future"

Att jag alltid ska förstöra alla bra känslor.. Jag lyckas verkligen tynga ner mig själv! Önskar bara att jag kunde ändra allt jag vart med om innan, att jag bara kunde, sudda ut alltihop.. Suck. Aja, jag känner redan nu att jag går mot bättre tider för varje dag som går, och det är dem tiderna jag ska sträva mot. Dem säger ju att man aldrig ska kolla tillbaka på sitt liv, utan bara framåt, och det är ju det jag får ta till mig.. och att allt som händer, alltid har någon anledning. Behöver fler saker som jag mår bra av.. mer människor och mer händelser! Jag har ju dock funnit en person nu, som verkligen lyser upp varje sekund av mina dagar. Även ifall dem är skit dåliga till en början, blir dem bara bättre och bättre så fort man pratar med honom. Var verkligen längesen jag kände så.. Längesen jag kände mig så glad och full av liv! Det är så himla braaa.. har inga ord som kan beskriva hur glad jag är över att jag träffat denna underbara människa! Kan äntligen somna med ett léende på läpparna igen, för en gångs skull! Vet inte vad det är för känslor som ligger bakom, eller om det blir något mer mellan oss senare, eller om jag ens vill att det ska bli mer! Men jag tar det som det kommer! Orkar inte tänka så mycket på det.. Just nu vill jag bara njuta av varje dag som går, med honom i min närhet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"Don't worry about the people from your past, Because there is a reason why they didn't make it to your future"

Att jag alltid ska förstöra alla bra känslor.. Jag lyckas verkligen tynga ner mig själv! Önskar bara att jag kunde ändra allt jag vart med om innan, att jag bara kunde, sudda ut alltihop.. Suck. Aja, jag känner redan nu att jag går mot bättre tider för varje dag som går, och det är dem tiderna jag ska sträva mot. Dem säger ju att man aldrig ska kolla tillbaka på sitt liv, utan bara framåt, och det är ju det jag får ta till mig.. och att allt som händer, alltid har någon anledning. Behöver fler saker som jag mår bra av.. mer människor och mer händelser! Jag har ju dock funnit en person nu, som verkligen lyser upp varje sekund av mina dagar. Även ifall dem är skit dåliga till en början, blir dem bara bättre och bättre så fort man pratar med honom. Var verkligen längesen jag kände så.. Längesen jag kände mig så glad och full av liv! Det är så himla braaa.. har inga ord som kan beskriva hur glad jag är över att jag träffat denna underbara människa! Kan äntligen somna med ett léende på läpparna igen, för en gångs skull! Vet inte vad det är för känslor som ligger bakom, eller om det blir något mer mellan oss senare, eller om jag ens vill att det ska bli mer! Men jag tar det som det kommer! Orkar inte tänka så mycket på det.. Just nu vill jag bara njuta av varje dag som går, med honom i min närhet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0