I'm living my truth without your lies

Åh, blir så glad av folks värmande ord som man får ibland!! Förgyller verkligen hela ens dag! Ord som kommer från någon man kanske inte ens känner.. Var till exempel en som hade lagt till mig på Facebook för ett tag sedan, som jag inte hade någon aning om vem det var, som skrev till mig nu.. Skrev att jag var en ängel och att han inte kunde missa den chansen när han såg mig, så han la till mig. Blev skit glad, över bara det lilla. Ne, verkligen roligt! Sitter och myser med massa go musik på gör jag också! Riktigt glad! Imorgon är dagen då jag börjar skapligt sent också, så behöver inte tänka på att sova tidigt och massa skit.. Denna kvällen är verkligen perfekt!

- do what you love, and fuck the rest.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

I'm living my truth without your lies

Åh, blir så glad av folks värmande ord som man får ibland!! Förgyller verkligen hela ens dag! Ord som kommer från någon man kanske inte ens känner.. Var till exempel en som hade lagt till mig på Facebook för ett tag sedan, som jag inte hade någon aning om vem det var, som skrev till mig nu.. Skrev att jag var en ängel och att han inte kunde missa den chansen när han såg mig, så han la till mig. Blev skit glad, över bara det lilla. Ne, verkligen roligt! Sitter och myser med massa go musik på gör jag också! Riktigt glad! Imorgon är dagen då jag börjar skapligt sent också, så behöver inte tänka på att sova tidigt och massa skit.. Denna kvällen är verkligen perfekt!

- do what you love, and fuck the rest.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0