Kärlek är bara ett ord, tills någon kommer och ger det en mening.

Njuter till max av min studiedag! Faktiskt fått en hel del gjort också, så nu är jag färdig med allt som ska vara färdigt och laddad inför att komma tillbaka till skolan! haha, man kan inte bli bättre än jag alltså! (Kör en positiv stil idag!) Gårdagen förövrigt spenderades med Amanda! Myste ner oss i källaren och kollade på idol med lite gott att äta och ett härligt léende på läpparna! Man kan inte göra annat än att skratta när man är med henne asså! Hon sprider en härlig jävla energi kring sig, och vi tillsammans.. ne, tror ingen skulle klara av den energin vi för med oss när vi går igång, haha! Sjukt.. Älskar dig!

what a waste of what i've been through
why did you have to wait to find me?





and one day i hope you look back at what we had,
and regret every single thing you did to let it end.
- u'll never find nobody better than me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kärlek är bara ett ord, tills någon kommer och ger det en mening.

Njuter till max av min studiedag! Faktiskt fått en hel del gjort också, så nu är jag färdig med allt som ska vara färdigt och laddad inför att komma tillbaka till skolan! haha, man kan inte bli bättre än jag alltså! (Kör en positiv stil idag!) Gårdagen förövrigt spenderades med Amanda! Myste ner oss i källaren och kollade på idol med lite gott att äta och ett härligt léende på läpparna! Man kan inte göra annat än att skratta när man är med henne asså! Hon sprider en härlig jävla energi kring sig, och vi tillsammans.. ne, tror ingen skulle klara av den energin vi för med oss när vi går igång, haha! Sjukt.. Älskar dig!

what a waste of what i've been through
why did you have to wait to find me?





and one day i hope you look back at what we had,
and regret every single thing you did to let it end.
- u'll never find nobody better than me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0