medans jag ligger i sängen och myser till westlife, hih!

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Malin Rosita Maria Fransson
Smeknamn: Har väl inget speciellt.. blir helst kallad för Malin!
Födelsedatum: 3 augusti, 95
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Grönbrun
Längd: 162
Skostorlek: 40-42
Klädstorlek: XS/S
Civilstånd: Singel
Humör: Pendlar upp och ner!

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Nepp! Singel och sökande, haha!
Längsta förhållande? 1 år och några månader!
Har du kysst någon? yes
Har du strulat med någon du inte ens gillar? ja.
Har du haft trekant? nope! är nog inte särskilt intresserad av det heller.. haha!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag nog!
Kärlek eller pengar? Kärlek, utan tvekan

FAMILJ
Vad heter din mamma? Rosita
Vad heter din pappa? Lennart
Har du syskon? yep
Hur många? 2. en storasyster och en lillebror! jag och min syster har dock inte samma pappa. men eftersom hon inte känt sin pappa, under hela sin livstid, så räknas inte det, tycker vi. ser inte henne som en halvsyster!
Har du en stor släkt? Nope!
Har du kvar alla mor&farföräldrar? bara farmor!
Vem är du mest lik i din familj? Min syster, Rose-marie!

VÄNNER
Har du någon bästa vän? yes
Vad tycker folk om dig? jadu, dem ser mig väl som en glad och söt tjej som bryr sig om andra!
Vem vet mest om dig? Amanda och linnea!
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Tror jag säkert!
Är du rädd för att bli utan kompisar? Nej. everything happens for a reason

SKOLA
Har du bra betyg? Dem duger!
Skolkar du? nope
Vilken klass går du i? VO1A
Vad heter din skola? Aranäsgymnasiet
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Har väl sagt emot någon gång, såklart, och försvarat mig själv, men inte vart uppkäftig, tror jag inte!
Vad heter/hette din favoritlärare? Fredrik, matteläraren jag hade i högstadiet! Underbarare lärare får man leta efter..
Försover du dig ofta? Hänt minst 2 gånger under hela min skoltid, haha, så nej!
Gillar du skolmaten? Nah, funkar!
Hur många går i din klass? vet inte riktigt, vi är inte många iallafall!

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? nej
Vad tycker du om att göra? Vara med kompisar, festa, lyssna på musik och mysa!
Vilka sporter har du gått på? Ridning, om det räknas som sport..
Är du vältränad? haha, ne, kan jag inte påstå!

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? Rock, pop, metal, rnb.. lite blandat helt enkelt!
Har du alltid haft samma smak? I princip, ja
Vilket är favoritbandet? Har många!
Vilken film framkallar starka känslor? Kan inte komma på någon såhär med en gång..
Hur beskriver du musik? Ett sätt att framhäva känslor och minnen!
Vad är bäst, film lr musik? Musik!

Har du åkt...
Flyplan? nej
Buss? ja
Tåg? yes
Båt? ja
Taxi? Ja
Helikopter? Nej

DÄR DU BOR
Vart bor du? Kungsbacka
Hur bor du? Villa
Vilken färg har huset? Gult som fan..
Har du bott där hela ditt liv? yes
Trivs du där? ohja! allmänt lugnt och mysigt!

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? yes
Dator? Ja
Dvd? Ja
Högtalare? ja
Pool? nej
Studsmatta? Ja
Cross/moppe osv.? ja

TILLSIST
Vad är klockan? 22.27
Vad ska du göra snart? Fortsätta lyssna på musik och bara mysa!
Vilket abonnemang har du? Tele2!
Får du ofta positiva kommentarer om dig? får jag väl!
Mår du bra? Nej.
Vilka ska göra det här testet? Dem som inte har något liv, som jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

medans jag ligger i sängen och myser till westlife, hih!

PERSONLIGT
Fullständiga namn: Malin Rosita Maria Fransson
Smeknamn: Har väl inget speciellt.. blir helst kallad för Malin!
Födelsedatum: 3 augusti, 95
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Grönbrun
Längd: 162
Skostorlek: 40-42
Klädstorlek: XS/S
Civilstånd: Singel
Humör: Pendlar upp och ner!

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? Nepp! Singel och sökande, haha!
Längsta förhållande? 1 år och några månader!
Har du kysst någon? yes
Har du strulat med någon du inte ens gillar? ja.
Har du haft trekant? nope! är nog inte särskilt intresserad av det heller.. haha!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det gör jag nog!
Kärlek eller pengar? Kärlek, utan tvekan

FAMILJ
Vad heter din mamma? Rosita
Vad heter din pappa? Lennart
Har du syskon? yep
Hur många? 2. en storasyster och en lillebror! jag och min syster har dock inte samma pappa. men eftersom hon inte känt sin pappa, under hela sin livstid, så räknas inte det, tycker vi. ser inte henne som en halvsyster!
Har du en stor släkt? Nope!
Har du kvar alla mor&farföräldrar? bara farmor!
Vem är du mest lik i din familj? Min syster, Rose-marie!

VÄNNER
Har du någon bästa vän? yes
Vad tycker folk om dig? jadu, dem ser mig väl som en glad och söt tjej som bryr sig om andra!
Vem vet mest om dig? Amanda och linnea!
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? Tror jag säkert!
Är du rädd för att bli utan kompisar? Nej. everything happens for a reason

SKOLA
Har du bra betyg? Dem duger!
Skolkar du? nope
Vilken klass går du i? VO1A
Vad heter din skola? Aranäsgymnasiet
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? Har väl sagt emot någon gång, såklart, och försvarat mig själv, men inte vart uppkäftig, tror jag inte!
Vad heter/hette din favoritlärare? Fredrik, matteläraren jag hade i högstadiet! Underbarare lärare får man leta efter..
Försover du dig ofta? Hänt minst 2 gånger under hela min skoltid, haha, så nej!
Gillar du skolmaten? Nah, funkar!
Hur många går i din klass? vet inte riktigt, vi är inte många iallafall!

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? nej
Vad tycker du om att göra? Vara med kompisar, festa, lyssna på musik och mysa!
Vilka sporter har du gått på? Ridning, om det räknas som sport..
Är du vältränad? haha, ne, kan jag inte påstå!

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? Rock, pop, metal, rnb.. lite blandat helt enkelt!
Har du alltid haft samma smak? I princip, ja
Vilket är favoritbandet? Har många!
Vilken film framkallar starka känslor? Kan inte komma på någon såhär med en gång..
Hur beskriver du musik? Ett sätt att framhäva känslor och minnen!
Vad är bäst, film lr musik? Musik!

Har du åkt...
Flyplan? nej
Buss? ja
Tåg? yes
Båt? ja
Taxi? Ja
Helikopter? Nej

DÄR DU BOR
Vart bor du? Kungsbacka
Hur bor du? Villa
Vilken färg har huset? Gult som fan..
Har du bott där hela ditt liv? yes
Trivs du där? ohja! allmänt lugnt och mysigt!

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? yes
Dator? Ja
Dvd? Ja
Högtalare? ja
Pool? nej
Studsmatta? Ja
Cross/moppe osv.? ja

TILLSIST
Vad är klockan? 22.27
Vad ska du göra snart? Fortsätta lyssna på musik och bara mysa!
Vilket abonnemang har du? Tele2!
Får du ofta positiva kommentarer om dig? får jag väl!
Mår du bra? Nej.
Vilka ska göra det här testet? Dem som inte har något liv, som jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0