my heart is just too dark to care



Usch.. så seg och förvirrad! Alla dessa känslor gör en galen, man vet knappt vad man vill eller vad som kommer hända! Får ge det en chans, lite tid, som Madeleine säger. En mycket vis flicka det där!
Annars mår jag faktiskt bra idag.. Var lite deprimerad när jag vaknade, över att jag var tvungen att gå upp och för att det var måndag.. men var väl helt okej senare! Lite småproblem hit och dit, men när har jag inte det liksom? Heyochhå! Ska lägga mig och plugga på samhällskunskapen snart också.. blir så trött. Ska ha "prov" imorgon typ, imorgon! och jag har inte pluggat ett skit nästan.. haha, får hoppas det går bra ändå. Om jag kommer långt av den informationen jag fått på lektionerna vill säga.. men det ska nog gå! Jag heter ju Malin fransson, allt går för mig, huhu! Ne men, så är läget!

Kärlek börjar med "du är speciell" och slutar med "du är precis som alla andra"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

my heart is just too dark to care



Usch.. så seg och förvirrad! Alla dessa känslor gör en galen, man vet knappt vad man vill eller vad som kommer hända! Får ge det en chans, lite tid, som Madeleine säger. En mycket vis flicka det där!
Annars mår jag faktiskt bra idag.. Var lite deprimerad när jag vaknade, över att jag var tvungen att gå upp och för att det var måndag.. men var väl helt okej senare! Lite småproblem hit och dit, men när har jag inte det liksom? Heyochhå! Ska lägga mig och plugga på samhällskunskapen snart också.. blir så trött. Ska ha "prov" imorgon typ, imorgon! och jag har inte pluggat ett skit nästan.. haha, får hoppas det går bra ändå. Om jag kommer långt av den informationen jag fått på lektionerna vill säga.. men det ska nog gå! Jag heter ju Malin fransson, allt går för mig, huhu! Ne men, så är läget!

Kärlek börjar med "du är speciell" och slutar med "du är precis som alla andra"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0