Myspysepysipyspyyys

• Senaste

Låt du hörde: Dead by april - Calling

Film du såg: Texas chainsaw massacre, haha, var längesen så varför inte!

Mat du åt: Tacos

Kram: Amanda, gosigos

Puss: Gav kattrackarn en go pussattack!

Känslan: Glad och fnittrig!

Resa: Bussresan hem från gottskär med Amanda.. haha!

Glädje: Musiken!

Dröm: Att en killkompis, Jesper, blev sur på mig för att jag satt med Amanda på tåget och att han fick sitta framför.. haha! Sen hände massa weird..

Person du träffade: Amanda

Personen du pratade i telefon med: Amanda

Personen du fick sms av: Oscar

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig gjort!

Gången du var utomhus: För en stund sen! Regnet bara öser ner..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förut i eftermiddags!

Saken du köpte: En halsduk och ett svart linne!


• Allmänt

Ska bli skoj: Att fira Amandas födelsedag på fredag! Vi ska ut och äta med några killkompisar!!

Ska inte bli skoj att: Gå upp imorgon.. Som tur är börjar jag 10.35 så är väl lite bättre!

Sparar till: Tatuering!

Pålägg som gäller: Ost eller skinka, får det väl bli då!

Önskar att jag var bättre på: Klurig fråga.. är nog en del! Sjunga!

Dagens dryck: Lokaaa

Vad saknar du: Känslan att vara kär, och mina kompisar som bor långt bort! Dags att ses snart igen..

Tre band/artister: Pitbull, Sick puppies och.. Mohombi. Haha, dem första jag fick upp i huvudet!

Vad har du gjort idag: Skola, sen bara tagit det lugnt och umgåtts lite med Amanda!

Brukar du svära mycket: Det händer.. haha

Hur tidigt stiger du upp: Vardagar typ.. 07.30/08.00 eller 07.00, och helger lite när jag vill!

På helgerna: Eh, beror lite på när jag går och lägger mig såklart, men brukar vakna vid tolv ungefär!

Vad ska du göra ikväll: Lyssna på musik och prata med lite folk! Se jersey shore senare tänkte jag!

Hur många timmar sover du per natt: Är väl olika..

Vem är snyggast i världen: Finns många snygga människor ute i världen!

Vad är det för veckodag: Idag är det tisdag!

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj, vet inte!

Längd: 162.. :c

Vikt: 55-56

Byxa eller kjol: Byxor.

Senast utlästa bok: Någon jag läste i skolan antar jag! Don't remember

Mitt rum kan beskrivas som: Mellanstort, mysigt och.. tråkigt!

Mig själv med tre ord (just nu): Smått uttråkad, go och riktigt glad!

Jag tränar: Inget speciellt, är väl gym isåfall!

När jag var liten ville jag bli: Artist!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Myspysepysipyspyyys

• Senaste

Låt du hörde: Dead by april - Calling

Film du såg: Texas chainsaw massacre, haha, var längesen så varför inte!

Mat du åt: Tacos

Kram: Amanda, gosigos

Puss: Gav kattrackarn en go pussattack!

Känslan: Glad och fnittrig!

Resa: Bussresan hem från gottskär med Amanda.. haha!

Glädje: Musiken!

Dröm: Att en killkompis, Jesper, blev sur på mig för att jag satt med Amanda på tåget och att han fick sitta framför.. haha! Sen hände massa weird..

Person du träffade: Amanda

Personen du pratade i telefon med: Amanda

Personen du fick sms av: Oscar

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig gjort!

Gången du var utomhus: För en stund sen! Regnet bara öser ner..

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förut i eftermiddags!

Saken du köpte: En halsduk och ett svart linne!


• Allmänt

Ska bli skoj: Att fira Amandas födelsedag på fredag! Vi ska ut och äta med några killkompisar!!

Ska inte bli skoj att: Gå upp imorgon.. Som tur är börjar jag 10.35 så är väl lite bättre!

Sparar till: Tatuering!

Pålägg som gäller: Ost eller skinka, får det väl bli då!

Önskar att jag var bättre på: Klurig fråga.. är nog en del! Sjunga!

Dagens dryck: Lokaaa

Vad saknar du: Känslan att vara kär, och mina kompisar som bor långt bort! Dags att ses snart igen..

Tre band/artister: Pitbull, Sick puppies och.. Mohombi. Haha, dem första jag fick upp i huvudet!

Vad har du gjort idag: Skola, sen bara tagit det lugnt och umgåtts lite med Amanda!

Brukar du svära mycket: Det händer.. haha

Hur tidigt stiger du upp: Vardagar typ.. 07.30/08.00 eller 07.00, och helger lite när jag vill!

På helgerna: Eh, beror lite på när jag går och lägger mig såklart, men brukar vakna vid tolv ungefär!

Vad ska du göra ikväll: Lyssna på musik och prata med lite folk! Se jersey shore senare tänkte jag!

Hur många timmar sover du per natt: Är väl olika..

Vem är snyggast i världen: Finns många snygga människor ute i världen!

Vad är det för veckodag: Idag är det tisdag!

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Oj, vet inte!

Längd: 162.. :c

Vikt: 55-56

Byxa eller kjol: Byxor.

Senast utlästa bok: Någon jag läste i skolan antar jag! Don't remember

Mitt rum kan beskrivas som: Mellanstort, mysigt och.. tråkigt!

Mig själv med tre ord (just nu): Smått uttråkad, go och riktigt glad!

Jag tränar: Inget speciellt, är väl gym isåfall!

När jag var liten ville jag bli: Artist!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0