negativamalinärframmeigen!

Jag är trött. Trött på mitt utséende, trött på hur jag varje dag vaknar upp för att se samma jävla ansikte och kropp i spegeln, och alltid känna samma jävla äckliga känsla! Trött på att kolla på alla perfekta fittor där ute som ser så himla bra ut, medans jag står här och skäms över hur jag ser ut.. Ååååeh, blir så sur! Aja, what 2 do! Ska börja med kroppen nu när första lovet börjar, på riktigt, återigen! Utséendet i sig går ju inte att ändra på, tyvärr. Men jag får la helt enkelt lära mig. Jag har blivit bättre, tror jag. Vill jag tro, och jag måste sluta vara så osäker och negativ.. MÅSTE! Annars lär det bara gå utför! Gahhhh



I'm fucking beautiful. På mitt egna lilla gulliga sätt! HA!
typ..


rosita fransson
09 September, kl. 18:27 | Blogg;

sluta och va så negativ

Alex
09 September, kl. 01:05 | Blogg;

Driver du med folk eller, du ser ju hur bra ut som helst :)

Svar:
09 September, kl. 13:53 | Blogg; http://malinfranzzon.blogg.se/

Alex, jag driver inte överhuvudtaget! :) och, tack så mycket! behövde höra det nu, hah (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

negativamalinärframmeigen!

Jag är trött. Trött på mitt utséende, trött på hur jag varje dag vaknar upp för att se samma jävla ansikte och kropp i spegeln, och alltid känna samma jävla äckliga känsla! Trött på att kolla på alla perfekta fittor där ute som ser så himla bra ut, medans jag står här och skäms över hur jag ser ut.. Ååååeh, blir så sur! Aja, what 2 do! Ska börja med kroppen nu när första lovet börjar, på riktigt, återigen! Utséendet i sig går ju inte att ändra på, tyvärr. Men jag får la helt enkelt lära mig. Jag har blivit bättre, tror jag. Vill jag tro, och jag måste sluta vara så osäker och negativ.. MÅSTE! Annars lär det bara gå utför! Gahhhh



I'm fucking beautiful. På mitt egna lilla gulliga sätt! HA!
typ..


rosita fransson
09 September, kl. 18:27 | Blogg;

sluta och va så negativ

Alex
09 September, kl. 01:05 | Blogg;

Driver du med folk eller, du ser ju hur bra ut som helst :)

Svar:
09 September, kl. 13:53 | Blogg; http://malinfranzzon.blogg.se/

Alex, jag driver inte överhuvudtaget! :) och, tack så mycket! behövde höra det nu, hah (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0