Regnig och grå tisdagskväll!

Som rubriken halvt beskriver, vädret ute är hemskt! Blåser som om det vore en orkan ute och regnet bara öser ner.. Mysigt nu när man är inne kanske men inte alls när man är ute, kan jag lova! haha! Saknar redan sommaren och all värme! But who doesn't? Trött på att gå upp tidigt är jag med! Detta vädret gör ju inte en direkt piggare heller, haha. ;) Får rycka upp mig!! Dagen annars har vart helt okej! Gick hem tidigare för kände mig helt nerstämd från början till slut, och var inte så mycket kvar ändå! Ont i huvudet, slö och ont i hela kroppen.. No good day at all! Kändes direkt att den skulle bli usel, men det blev bättre sen när jag kom ifrån skolan ett tag iallafall. Åkte hem och vilade upp mig och träffade sedan Amanda, vilket var kul som vanligt! Skulle åka och ta en gratis yogakurs tidigare ikväll men kom dit och fick höra att hon som var där inne vi trodde bara hade zumba och att det kostade! Sen när vi igen satt på bussen hem så ringde Amandas mamma och sa att det var salen brevid lite längre bort, men då var vi ju redan påväg hem, så hade ingen lust att vända igen! Men imorgon ska vi dra dit igen och köra gratiskursen för Zumba!! Kommer bli aa-awesome. Zumba som är så kul! Uaua!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Regnig och grå tisdagskväll!

Som rubriken halvt beskriver, vädret ute är hemskt! Blåser som om det vore en orkan ute och regnet bara öser ner.. Mysigt nu när man är inne kanske men inte alls när man är ute, kan jag lova! haha! Saknar redan sommaren och all värme! But who doesn't? Trött på att gå upp tidigt är jag med! Detta vädret gör ju inte en direkt piggare heller, haha. ;) Får rycka upp mig!! Dagen annars har vart helt okej! Gick hem tidigare för kände mig helt nerstämd från början till slut, och var inte så mycket kvar ändå! Ont i huvudet, slö och ont i hela kroppen.. No good day at all! Kändes direkt att den skulle bli usel, men det blev bättre sen när jag kom ifrån skolan ett tag iallafall. Åkte hem och vilade upp mig och träffade sedan Amanda, vilket var kul som vanligt! Skulle åka och ta en gratis yogakurs tidigare ikväll men kom dit och fick höra att hon som var där inne vi trodde bara hade zumba och att det kostade! Sen när vi igen satt på bussen hem så ringde Amandas mamma och sa att det var salen brevid lite längre bort, men då var vi ju redan påväg hem, så hade ingen lust att vända igen! Men imorgon ska vi dra dit igen och köra gratiskursen för Zumba!! Kommer bli aa-awesome. Zumba som är så kul! Uaua!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0