rock my world


Haft en helvetes underbar helg!! Usch, tiden går så fort när man mår bra.. Måndag imorgon igen! Suckysucky. Sitter ensam i mörkret också och kollar 28 dagar senare, en zombiefilm.. skit längesen jag såg den, så varför inte! Usch, typiskt mig att se sånt precis innan jag ska sova.. haha, sånt jag får ta helt enkelt! Åh, dumma söndagar.. Jesper var här en stund nu på kvällen, så myste vi lite och såg idol! Hatar att säga hejdå när man har det så bra! Hatar måndagaaar.. vill bara fortsätta min helg och ha han här hos mig! Ska iallafall bädda ner mig nu, se färdigt på filmen (eventuellt) och sen sova! Måste ju orka med imorgon.. Suck! Nighty night!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

rock my world


Haft en helvetes underbar helg!! Usch, tiden går så fort när man mår bra.. Måndag imorgon igen! Suckysucky. Sitter ensam i mörkret också och kollar 28 dagar senare, en zombiefilm.. skit längesen jag såg den, så varför inte! Usch, typiskt mig att se sånt precis innan jag ska sova.. haha, sånt jag får ta helt enkelt! Åh, dumma söndagar.. Jesper var här en stund nu på kvällen, så myste vi lite och såg idol! Hatar att säga hejdå när man har det så bra! Hatar måndagaaar.. vill bara fortsätta min helg och ha han här hos mig! Ska iallafall bädda ner mig nu, se färdigt på filmen (eventuellt) och sen sova! Måste ju orka med imorgon.. Suck! Nighty night!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0