Sammanfattning av sommaren 2011!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Oj, svårt.. tror inte det! Eller jo, var på metaltown!

 



Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

Mer värme och en slimmad kropp!


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? '

15 juni, då jag lämnade min jävla grundskola och äntligen fick gå vidare med mitt liv, och må bättre!

 



Största misstaget?

Att jag fortfarande slösade tårar på dig.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Faktiskt lyckats hålla mig frisk hela sommaren, om inte en liten förkyldning på sidan om, men inget allvarligt!

Bästa köpet?
Mina hotpants tror jag, wuh! Haha, kom inte på något annat just nu!

Sommarens väder?
Hade ju önskat mer värme. Den starka värmen kom för det första skit sent in på året, och sen var den mer i början än på sommarlovet, där den ska vara! Så, besviken! Men har funnits några riktigt varma dagar iallafall!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder eller fika med amanda, tror jag, haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fanns säkert mycket som gjorde mig riktigt glad! Framför allt mina vänner, musiken och allt nytt folk jag träffade på!

Sommarens låt?
oj, många! partyparty

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med förra året?
Jag var nog varken gladare eller ledsnare, men jag var helt klart starkare i år än vad jag var förra sommaren. Inga kärleksproblem och ingen idiot som jämt tyngde ner mig och som gjorde att jag slängde bort så mycket värdig tid av att bara må dåligt och inte spendera tid med personer jag faktiskt tycker om och som gör mig glad. Bättre tider nu, helt klart!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Mer utekvällar med kompisar, att jag kunnat resa utomlands, träffat mer folk, festat! ja, oj, säkert mer men är väl det!

Vad önskar du att du gjort mindre?
No idea!

Hur tillbringade du midsommarafton?
Haha, minns inte.. Kan inte vart något speciellt!

Största musikaliska upptäckten denna sommar?
Det finns säkert flera men just nu står det helt still.


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
Bara njöt av varje sekund!


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Bättre väder och kärlek, tror jag.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Lättklädd 24/7!

Sommarens hetaste?
Finns mycket hett som jag sett i sommar.. huhu..
killen på coop/min nya skola <3

En bra dag?
Festen hos Linnea någon gång i början.. många skratt och mycket bra den dagen!
Sen också kvällen med massa folk i göteborg, då jag och fina Emelie delade en massa skratt. Underbar kväll, åh, ta mig tillbaka!




Sommarens saknad?
Linnea och Ronja, helt klart!


jag och linnea i början av sommaren!



jag och ronja, 2009 typ?
miss u älskling!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sammanfattning av sommaren 2011!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Oj, svårt.. tror inte det! Eller jo, var på metaltown!

 



Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?

Mer värme och en slimmad kropp!


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? '

15 juni, då jag lämnade min jävla grundskola och äntligen fick gå vidare med mitt liv, och må bättre!

 



Största misstaget?

Att jag fortfarande slösade tårar på dig.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Faktiskt lyckats hålla mig frisk hela sommaren, om inte en liten förkyldning på sidan om, men inget allvarligt!

Bästa köpet?
Mina hotpants tror jag, wuh! Haha, kom inte på något annat just nu!

Sommarens väder?
Hade ju önskat mer värme. Den starka värmen kom för det första skit sent in på året, och sen var den mer i början än på sommarlovet, där den ska vara! Så, besviken! Men har funnits några riktigt varma dagar iallafall!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder eller fika med amanda, tror jag, haha!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fanns säkert mycket som gjorde mig riktigt glad! Framför allt mina vänner, musiken och allt nytt folk jag träffade på!

Sommarens låt?
oj, många! partyparty

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med förra året?
Jag var nog varken gladare eller ledsnare, men jag var helt klart starkare i år än vad jag var förra sommaren. Inga kärleksproblem och ingen idiot som jämt tyngde ner mig och som gjorde att jag slängde bort så mycket värdig tid av att bara må dåligt och inte spendera tid med personer jag faktiskt tycker om och som gör mig glad. Bättre tider nu, helt klart!

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Mer utekvällar med kompisar, att jag kunnat resa utomlands, träffat mer folk, festat! ja, oj, säkert mer men är väl det!

Vad önskar du att du gjort mindre?
No idea!

Hur tillbringade du midsommarafton?
Haha, minns inte.. Kan inte vart något speciellt!

Största musikaliska upptäckten denna sommar?
Det finns säkert flera men just nu står det helt still.


Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
Bara njöt av varje sekund!


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Bättre väder och kärlek, tror jag.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
Lättklädd 24/7!

Sommarens hetaste?
Finns mycket hett som jag sett i sommar.. huhu..
killen på coop/min nya skola <3

En bra dag?
Festen hos Linnea någon gång i början.. många skratt och mycket bra den dagen!
Sen också kvällen med massa folk i göteborg, då jag och fina Emelie delade en massa skratt. Underbar kväll, åh, ta mig tillbaka!




Sommarens saknad?
Linnea och Ronja, helt klart!


jag och linnea i början av sommaren!



jag och ronja, 2009 typ?
miss u älskling!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0