Thank god i found the good in goodbye'


Snart är onsdagen också över.. inte långt kvar till helg, iih! Så, vad händer i helgen då? Amanda fyller ju år imorgon så vi ska ut på fredag och fira henne! Äta middag ute tillsammans med två killkompisar! Kommer bli grymt mysigt. Får väl se vad vi hittar på efteråt, men något kommer vi ju alltid på! Sen lördag vet jag inte vad som händer, finns många jag vill träffa, och som velat träffa mig länge så får väl se lite och ta det som det kommer. I vilket fall så blir det en grym helg, bara för att det är helg liksom!


When a girl says "don't worry about it",
you better fucking worry about it.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Thank god i found the good in goodbye'


Snart är onsdagen också över.. inte långt kvar till helg, iih! Så, vad händer i helgen då? Amanda fyller ju år imorgon så vi ska ut på fredag och fira henne! Äta middag ute tillsammans med två killkompisar! Kommer bli grymt mysigt. Får väl se vad vi hittar på efteråt, men något kommer vi ju alltid på! Sen lördag vet jag inte vad som händer, finns många jag vill träffa, och som velat träffa mig länge så får väl se lite och ta det som det kommer. I vilket fall så blir det en grym helg, bara för att det är helg liksom!


When a girl says "don't worry about it",
you better fucking worry about it.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0