The new daughter


Började se den här jävla filmen tidigare ikväll.. typiskt mig att se läskiga filmer precis innan jag ska gå och lägga mig! Men vad gör man inte för saker man älskar, right? ;) Får kolla på något mindre läskigt nu när den slutar, så jag iallafall kan sova inatt! Fortfarande sjuk också, så ingen skola för mig imorgon heller, och tur är väl det! Ska iallafall gå på torsdag, så jag inte missar en massa.. Ska vara en duktig flicka nu på gymnasiet, köra på som aldrig förr!! Bara tre år kvar med skola.. sen får jag börja jobba och ta hand om och hjälpa människor, precis som jag vill göra! Aja, nu har filmen slutat, på sämsta möjliga sätt, precis som alla skräckfilmer gör! Så får väl kolla lite Jersey shore nu, bli på humör igen! Sen ska jag väl sova antar jag, så blir det morgon fortare! Gd'night!

och vet ni? jag tror jag är kääär
eller, något är det iallafall.. jag mår så himla braaa
har liksom så många känslor, så jag vet inte riktigt hur jag ska sätta dem på plats..
i guess only time will tell!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

The new daughter


Började se den här jävla filmen tidigare ikväll.. typiskt mig att se läskiga filmer precis innan jag ska gå och lägga mig! Men vad gör man inte för saker man älskar, right? ;) Får kolla på något mindre läskigt nu när den slutar, så jag iallafall kan sova inatt! Fortfarande sjuk också, så ingen skola för mig imorgon heller, och tur är väl det! Ska iallafall gå på torsdag, så jag inte missar en massa.. Ska vara en duktig flicka nu på gymnasiet, köra på som aldrig förr!! Bara tre år kvar med skola.. sen får jag börja jobba och ta hand om och hjälpa människor, precis som jag vill göra! Aja, nu har filmen slutat, på sämsta möjliga sätt, precis som alla skräckfilmer gör! Så får väl kolla lite Jersey shore nu, bli på humör igen! Sen ska jag väl sova antar jag, så blir det morgon fortare! Gd'night!

och vet ni? jag tror jag är kääär
eller, något är det iallafall.. jag mår så himla braaa
har liksom så många känslor, så jag vet inte riktigt hur jag ska sätta dem på plats..
i guess only time will tell!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0