You are the drug i am feelin', paradise that I'm still seekin', can't move my lips but my heart is screamin'

Hade en riktigt bra och mysig kväll igår! Slutade den hemma i sängen med en go film på, lite dricka och sen massa hög musik, sen däckade jag väl till musiken eller något, haha. Men så kan det ju gå! Riktigt bra fredag iallafall! Idag får jag se vad planerna blir.. just nu är jag inte pepp till någonting, men, vi får se! Kanske träffar Gustav ikväll.. Om jag kan, orkar eller vill! Nu ska jag fortsätta goa mig med musik och sååå. Ska äta något också.. ihk. Ha en fortsatt underbar helg!!

"never let the mistakes of your past and the fear of your future ruin the happiness of your present"






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

You are the drug i am feelin', paradise that I'm still seekin', can't move my lips but my heart is screamin'

Hade en riktigt bra och mysig kväll igår! Slutade den hemma i sängen med en go film på, lite dricka och sen massa hög musik, sen däckade jag väl till musiken eller något, haha. Men så kan det ju gå! Riktigt bra fredag iallafall! Idag får jag se vad planerna blir.. just nu är jag inte pepp till någonting, men, vi får se! Kanske träffar Gustav ikväll.. Om jag kan, orkar eller vill! Nu ska jag fortsätta goa mig med musik och sååå. Ska äta något också.. ihk. Ha en fortsatt underbar helg!!

"never let the mistakes of your past and the fear of your future ruin the happiness of your present"






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0