13 augusti

Tjabatjenahallå. Snart dags för skola igen.. känner jag mig peppad? Inte ett dugg. Tillbaka till den hemska verkligheten! Fifaen. Hoppas dock på ett bättre år. Men det gjorde jag ju förra året också, och året innan det, och året innan DET, osv.. utan framgång, så vad finns det egentligen att hoppas på nu för tiden? Jaja, positiva tankar ska man ha! Nu är det bara detta året och det sista kvar, i can do it. Sen kommer jag äntligen ut i arbetslivet, bland de vuxna människorna. Utan människor som kollar snett och är omogna, förhoppningsvis. Åh, ska bli så skönt sen att ta studenten.. Kommer lätt bli den bästa dagen i hela mitt liv. Slutet på det gamla och dåliga, början på det nya positiva! ih, freeeedom. Annars är det bra med mig vet ni. Pojkvännen är på sin första dag på jobbet efter semestern och jag är hemma med myskatten. Haha, som en hemmafru som sitter och väntar på att mannen ska komma hem från jobbet.. Vuxet. Älskar iallafall mitt liv för tillfället. I helgen har vi sett stjärnfall, myst och massa.. så vart underbart. Ärligt talat, så har det varit det bästa sommarlovet någonsin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

13 augusti

Tjabatjenahallå. Snart dags för skola igen.. känner jag mig peppad? Inte ett dugg. Tillbaka till den hemska verkligheten! Fifaen. Hoppas dock på ett bättre år. Men det gjorde jag ju förra året också, och året innan det, och året innan DET, osv.. utan framgång, så vad finns det egentligen att hoppas på nu för tiden? Jaja, positiva tankar ska man ha! Nu är det bara detta året och det sista kvar, i can do it. Sen kommer jag äntligen ut i arbetslivet, bland de vuxna människorna. Utan människor som kollar snett och är omogna, förhoppningsvis. Åh, ska bli så skönt sen att ta studenten.. Kommer lätt bli den bästa dagen i hela mitt liv. Slutet på det gamla och dåliga, början på det nya positiva! ih, freeeedom. Annars är det bra med mig vet ni. Pojkvännen är på sin första dag på jobbet efter semestern och jag är hemma med myskatten. Haha, som en hemmafru som sitter och väntar på att mannen ska komma hem från jobbet.. Vuxet. Älskar iallafall mitt liv för tillfället. I helgen har vi sett stjärnfall, myst och massa.. så vart underbart. Ärligt talat, så har det varit det bästa sommarlovet någonsin.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0