Brunetter vs blondiner

Stora frågan. haha.. Testade ju på att bli blond för ett tag sedan, i julas någon gång.. Och det bara krånglade så bestämde mig för att skita i allt och bli brunett igen, vilket också är skit snyggt men som jag idag ångrar, tror jag. La mycket pengar och kunde ju gjort slingor eller liknande för att få det som jag ville ha det, men icke. Jag gav upp, och nu vill jag bli blond igen. Inte någon platina blond bimbo, även ifall killar kanske gillar sånt.. haha, utan någon fin askblond blondin. Det är fint, det andra är för mycket för min smak. Får la se vad det blir framöver! Om man fortsätter vara brunett eller om man gör sig en förändring.. andra gången gillt?..

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Brunetter vs blondiner

Stora frågan. haha.. Testade ju på att bli blond för ett tag sedan, i julas någon gång.. Och det bara krånglade så bestämde mig för att skita i allt och bli brunett igen, vilket också är skit snyggt men som jag idag ångrar, tror jag. La mycket pengar och kunde ju gjort slingor eller liknande för att få det som jag ville ha det, men icke. Jag gav upp, och nu vill jag bli blond igen. Inte någon platina blond bimbo, även ifall killar kanske gillar sånt.. haha, utan någon fin askblond blondin. Det är fint, det andra är för mycket för min smak. Får la se vad det blir framöver! Om man fortsätter vara brunett eller om man gör sig en förändring.. andra gången gillt?..

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0