Födelsedag och kalas!

17 år som mig själv nu då, känns helt okej. Tänk att jag stått ut med att vara mig såppas länge.. Och många år är det kvar! Haha, fy.. So sad. Tråkigt deprimerande inlägg, yes, men är sån jag är när det gäller mig så är väl bara att.. bita ihop va! Annars utanför dessa tankarna så kändes det bra att fylla år. Hade en mysig födelsedag med älsklingen, gick ut och åt räkmacka på heaven23 på Gothia towers och sen en go "exklusiv" efterrätt! Crème broule och sorbeglass med maräng, mums! Sen gick vi och såg cockpit på bio som förövrigt var skit bra! Sen idag har vi haft kalas.. Grymt mysigt! Mina föräldrar samt farmor och syster och jespers föräldrar! Fick fina blommor och presentkort samt pengar.. Mycket trevligt må jag säga! Hihi, så.. nu är jag gammal och gaggig! Grattis till mig, i efterskott.

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Födelsedag och kalas!

17 år som mig själv nu då, känns helt okej. Tänk att jag stått ut med att vara mig såppas länge.. Och många år är det kvar! Haha, fy.. So sad. Tråkigt deprimerande inlägg, yes, men är sån jag är när det gäller mig så är väl bara att.. bita ihop va! Annars utanför dessa tankarna så kändes det bra att fylla år. Hade en mysig födelsedag med älsklingen, gick ut och åt räkmacka på heaven23 på Gothia towers och sen en go "exklusiv" efterrätt! Crème broule och sorbeglass med maräng, mums! Sen gick vi och såg cockpit på bio som förövrigt var skit bra! Sen idag har vi haft kalas.. Grymt mysigt! Mina föräldrar samt farmor och syster och jespers föräldrar! Fick fina blommor och presentkort samt pengar.. Mycket trevligt må jag säga! Hihi, så.. nu är jag gammal och gaggig! Grattis till mig, i efterskott.

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0