Förbannade dag.

Dagen jag fruktat för tre månader sedan har kommit.. imorgon är det skola. Sista dagen av sommarlovet är här och känns förjävligt. Nu ska man tillbaka till all press, alla som trycker ner en, stress över vad man ska ha på sig varje dag och oron över att man varje dag måste byta kläder för annars kollar folk konstigt eller snackar skit, trots att man inte har så värst mycket kläder att byta mellan, haha, jobbigt liv vi lever! Ligger hellre hemma i min pojkväns mysiga lägenhet i hans tshirt, ensam med bara han och katten, och ska man ut träffar man alla underbara människor i Göteborg, inte de krävande nedlåtande, snobbiga människorna i Kungsbacka. Fy! Aja, snart lov igen! Haha.. Och snart ska ju jag och jesper till Stockholm för att kolla daughtry och nickelback.. Får tänka positivt! Ska spendera dagen på bästa sätt! Rix fm festivalen är ju idag och Dead by april och daaaarin spelar! haha, Gud så mys.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Förbannade dag.

Dagen jag fruktat för tre månader sedan har kommit.. imorgon är det skola. Sista dagen av sommarlovet är här och känns förjävligt. Nu ska man tillbaka till all press, alla som trycker ner en, stress över vad man ska ha på sig varje dag och oron över att man varje dag måste byta kläder för annars kollar folk konstigt eller snackar skit, trots att man inte har så värst mycket kläder att byta mellan, haha, jobbigt liv vi lever! Ligger hellre hemma i min pojkväns mysiga lägenhet i hans tshirt, ensam med bara han och katten, och ska man ut träffar man alla underbara människor i Göteborg, inte de krävande nedlåtande, snobbiga människorna i Kungsbacka. Fy! Aja, snart lov igen! Haha.. Och snart ska ju jag och jesper till Stockholm för att kolla daughtry och nickelback.. Får tänka positivt! Ska spendera dagen på bästa sätt! Rix fm festivalen är ju idag och Dead by april och daaaarin spelar! haha, Gud så mys.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0