Försök aldrig att vinna tillbaka någon som valt att förlora dig.

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
jag har varit där förut och jag är inte rädd
dina ögon ändrar färg i ljuset
men dom kan titta nu, jag är beredd

Här blev jag den jag är, här kommer jag förbli
Här har jag längtat bort, här har jag känt mig fri
Här har jag blickat framåt, men ofta tittat ner
Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser
 

myser till underbara melissa horn.. tänker lite på hur min underbara men omtumlande sommar har varit och på att den idag är slut. har vart så lycklig denna sommaren, som jag har fått spendera i göteborg, vart lycklig hela detta året jag spenderat med jesper och med alla underbara människor inom hans familj. 2012 har vart mitt år.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Försök aldrig att vinna tillbaka någon som valt att förlora dig.

Jag ville mötas nånstans nere på djupet
jag har varit där förut och jag är inte rädd
dina ögon ändrar färg i ljuset
men dom kan titta nu, jag är beredd

Här blev jag den jag är, här kommer jag förbli
Här har jag längtat bort, här har jag känt mig fri
Här har jag blickat framåt, men ofta tittat ner
Jag är nog inte det du drömmer om, men jag är det du ser
 

myser till underbara melissa horn.. tänker lite på hur min underbara men omtumlande sommar har varit och på att den idag är slut. har vart så lycklig denna sommaren, som jag har fått spendera i göteborg, vart lycklig hela detta året jag spenderat med jesper och med alla underbara människor inom hans familj. 2012 har vart mitt år.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0