Go dag!

Först var vi i Borås med Jespers mamma och syster, kollade en outlet och lager 157! Kom inte hem med något men alltid skönt att komma ut lite! Sen åt vi middag hos jespers föräldrar. Efter det sen tog vi ett skönt behövligt kvällsdopp med Linnea i delsjön, och nu har jag och jesper myskväll! Köpte kebabrullle för en stund sedan och har choklad i kylen.. jordgubbschoklad! haha, Gud så mysiiiigt! Vet ni? I'm in loooove. Min finaste. ❤

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Go dag!

Först var vi i Borås med Jespers mamma och syster, kollade en outlet och lager 157! Kom inte hem med något men alltid skönt att komma ut lite! Sen åt vi middag hos jespers föräldrar. Efter det sen tog vi ett skönt behövligt kvällsdopp med Linnea i delsjön, och nu har jag och jesper myskväll! Köpte kebabrullle för en stund sedan och har choklad i kylen.. jordgubbschoklad! haha, Gud så mysiiiigt! Vet ni? I'm in loooove. Min finaste. ❤

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0