Hihihi

BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, oftast.

HAR DU BRA KONDITION? Nej, långt ifrån! Ska försöka börja träna snart, om jag någon gång får tummen ur röva vill säga..

NÄR BLEV FOTAD SENAST? Av min pojkvän igår med hans munktröja på mig, men såklart höll jag för ansiktet så var väl inget riktigt foto.. ;) sånt hoppar jag!

HUR KÄNNER DU DIG NU? Väldigt lycklig!

KAN DU LAGA MAT? Ohja! Masterchef.

VAD PLUGGAR DU? Börjar andra året på gymnasiet nu, vård och omsorg.

BLIR DU BRA PÅ KORT? Ibland kanske, men bara om jag själv tar dem! Låter ingen annan ta kort på mig, haha..

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Var väl någon vecka sen, varför vill jag inte gå in på. Men allt kan inte alltid vara tiptop!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Har alltid en bra kväll när jag har min älskling vid min sida!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Juice eller oboy!

ÄR DU NYTTIG? Är la normalnyttig! Inte överdrivet, men tillräckligt (;

ÄR DU BLYG? Jag var väldigt blyg. Nu för tiden är jag inte det! Bara lite försiktig ibland kanske! Ibland blir man lite osäker på hur man ska bete sig med vissa personer!

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Halv elva typ. Som jag gjort hela sommaren, haha.. Vaknar tidigt varje morgon!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Usch, ja!

DU SOVER? Skit bra.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Nope! Var på konserter istället, huhu! Kent ❤

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? Amanda eller jesper!

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? Kläder och några få plastikoperationer samt ett mirakel för min hy osv. Ett mirakel helt enkelt! Och gärna en utomlandsresa för att koppla av i fin varm miljö!

HAR DU SNYGGA SKOR? Jofan!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE? Kommer jag inte ihåg, haha

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Ja, den är väl halvt min nu.. ;)

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Jag och min älskling delar säng!

HAR DU KÖRKORT? Soon! haha

ÄR DU ENSAM NU? nej, min fina vän amanda är här!

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Oj, vet inte. Imorgon typ. Jag och älsklingen ska laga tacos och ha mysmys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hihihi

BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, oftast.

HAR DU BRA KONDITION? Nej, långt ifrån! Ska försöka börja träna snart, om jag någon gång får tummen ur röva vill säga..

NÄR BLEV FOTAD SENAST? Av min pojkvän igår med hans munktröja på mig, men såklart höll jag för ansiktet så var väl inget riktigt foto.. ;) sånt hoppar jag!

HUR KÄNNER DU DIG NU? Väldigt lycklig!

KAN DU LAGA MAT? Ohja! Masterchef.

VAD PLUGGAR DU? Börjar andra året på gymnasiet nu, vård och omsorg.

BLIR DU BRA PÅ KORT? Ibland kanske, men bara om jag själv tar dem! Låter ingen annan ta kort på mig, haha..

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Var väl någon vecka sen, varför vill jag inte gå in på. Men allt kan inte alltid vara tiptop!

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Har alltid en bra kväll när jag har min älskling vid min sida!

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Juice eller oboy!

ÄR DU NYTTIG? Är la normalnyttig! Inte överdrivet, men tillräckligt (;

ÄR DU BLYG? Jag var väldigt blyg. Nu för tiden är jag inte det! Bara lite försiktig ibland kanske! Ibland blir man lite osäker på hur man ska bete sig med vissa personer!

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Halv elva typ. Som jag gjort hela sommaren, haha.. Vaknar tidigt varje morgon!

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? Usch, ja!

DU SOVER? Skit bra.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? Nope! Var på konserter istället, huhu! Kent ❤

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? Amanda eller jesper!

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? Kläder och några få plastikoperationer samt ett mirakel för min hy osv. Ett mirakel helt enkelt! Och gärna en utomlandsresa för att koppla av i fin varm miljö!

HAR DU SNYGGA SKOR? Jofan!

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE? Kommer jag inte ihåg, haha

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT? Ja, den är väl halvt min nu.. ;)

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT? Jag och min älskling delar säng!

HAR DU KÖRKORT? Soon! haha

ÄR DU ENSAM NU? nej, min fina vän amanda är här!

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA? Oj, vet inte. Imorgon typ. Jag och älsklingen ska laga tacos och ha mysmys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0