Orkar inte längre.

Har ingen lust att fixa mig längre alls.. Sen i skolan känner man sig som en jävla kaluffs.. haha! Men seriöst, ska till skolan, lära mig lite och gå hem.. Sen är jag så trött på mig själv så varför ens fortsätta bry sig? Haha! Det är dagens inställning! Kommer bli en skitdag, trött och det är förjävlig skola med allt folk.. idag är en sån dag jag bara vill ligga i sängen och dö ut, haha! Utgång sen i Göteborg.. får bygga upp humöret tills dess!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Orkar inte längre.

Har ingen lust att fixa mig längre alls.. Sen i skolan känner man sig som en jävla kaluffs.. haha! Men seriöst, ska till skolan, lära mig lite och gå hem.. Sen är jag så trött på mig själv så varför ens fortsätta bry sig? Haha! Det är dagens inställning! Kommer bli en skitdag, trött och det är förjävlig skola med allt folk.. idag är en sån dag jag bara vill ligga i sängen och dö ut, haha! Utgång sen i Göteborg.. får bygga upp humöret tills dess!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0