Outfit/kvällens planer

Jesper är iväg och kollar innebandy så jag tar det lugnt hemma, kollar desperate housewives (såklart) och fixar mig lite lätt. Vet ni vad jag älskar? Verkligen ÄLSKAR? Nu kanske ni tror att jag ska säga jesper som vanligt, eller att vara ledig, vilket jag också älskar, men något som är obeskrivligt, är att stå i duschen huuuur länge man vill, och känna hur fräsch man är efteråt. Gah, vad härligt! Det är efter en go dusch man känner sig fräschast, utan tvekan! Ih. Ska ut på bio senare ikväll så klart man måste vara fräsch, haha! Ska se Grannpatrullen, verkar grym så ska bli mysigt! Måste ju ta vara på det sista dagarna av ledigheten så tänkte jag och jesper skulle ut och göra något kul. Och vem tycker inte om bio? Man kommer ut och har det mysigt samtidigt! Hoppas ni får en grym kväll! Njut av ledigheten så länge den varar sommarlovsbarn!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Outfit/kvällens planer

Jesper är iväg och kollar innebandy så jag tar det lugnt hemma, kollar desperate housewives (såklart) och fixar mig lite lätt. Vet ni vad jag älskar? Verkligen ÄLSKAR? Nu kanske ni tror att jag ska säga jesper som vanligt, eller att vara ledig, vilket jag också älskar, men något som är obeskrivligt, är att stå i duschen huuuur länge man vill, och känna hur fräsch man är efteråt. Gah, vad härligt! Det är efter en go dusch man känner sig fräschast, utan tvekan! Ih. Ska ut på bio senare ikväll så klart man måste vara fräsch, haha! Ska se Grannpatrullen, verkar grym så ska bli mysigt! Måste ju ta vara på det sista dagarna av ledigheten så tänkte jag och jesper skulle ut och göra något kul. Och vem tycker inte om bio? Man kommer ut och har det mysigt samtidigt! Hoppas ni får en grym kväll! Njut av ledigheten så länge den varar sommarlovsbarn!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0