runaway train, never going back, runaway on a one-way track

Du får inte andas på min panna, och inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger
och du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart

du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt
Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet.
 
 
Tredje dagen i skolan idag, gick faktiskt bra! Fick träffat den nya gympaläraren också, fick inte upp någon direkt uppfattning på bara en lektion men hon verkar snäll och verkar ganska lik våran gamla, Filip! Så verkar positivt. Imorgon ska vi ha någon temadag också så börjar tio, as skönt. Sen nästa vecka börjar det riktiga, dåliga schemat så gäller att njuta av det man har av detta skapliga! 
 
iih, underbara läsare! haha, imorgon är det torsdag och snart fredag! ska bli en så bra helg va.. kan inte skriva här vad jag ska göra eftersom min kompis fyllde år i måndags och hennes pojkvän har fixat en grej till henne som vi är inblandade i, haha, kommer iallafall bli hur kul som helst och hoppas att hon gillar det! sen ska jag ju såklart umgås med jesper.. på tiden! saknar honom, även ifall vi spenderat de senaste 3 månaderna tillsammans.. äkta kärlek! imorgon kommer han hit också.. can't wait! faktiskt vart en bra vecka. skrattat massa ikväll med amanda, behövde det och det förlängde min glädje verkligen, nu räcker den nog hela veckan ut förhoppningsvis! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

runaway train, never going back, runaway on a one-way track

Du får inte andas på min panna, och inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger
och du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart

du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt
Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet.
 
 
Tredje dagen i skolan idag, gick faktiskt bra! Fick träffat den nya gympaläraren också, fick inte upp någon direkt uppfattning på bara en lektion men hon verkar snäll och verkar ganska lik våran gamla, Filip! Så verkar positivt. Imorgon ska vi ha någon temadag också så börjar tio, as skönt. Sen nästa vecka börjar det riktiga, dåliga schemat så gäller att njuta av det man har av detta skapliga! 
 
iih, underbara läsare! haha, imorgon är det torsdag och snart fredag! ska bli en så bra helg va.. kan inte skriva här vad jag ska göra eftersom min kompis fyllde år i måndags och hennes pojkvän har fixat en grej till henne som vi är inblandade i, haha, kommer iallafall bli hur kul som helst och hoppas att hon gillar det! sen ska jag ju såklart umgås med jesper.. på tiden! saknar honom, även ifall vi spenderat de senaste 3 månaderna tillsammans.. äkta kärlek! imorgon kommer han hit också.. can't wait! faktiskt vart en bra vecka. skrattat massa ikväll med amanda, behövde det och det förlängde min glädje verkligen, nu räcker den nog hela veckan ut förhoppningsvis! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0