15 juni

Usch, idag drar alla till metaltown och jag stannar hemma.. fusk. :( tänkte att det inte gjorde så mycket förut men idag känner jag verkligen att jag vill gå. fifaen. aja, blir en mysig hemmakväll istället, och det är väl aldrig fel det heller! fint väder är det också faktiskt.. sitter ute och steker lite, första gången på länge.. helt underbart! imorgon drar vi till Ullared osv också, MYYYS. huhu, blir allt en bra helg detta också, utan metaltown!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

15 juni

Usch, idag drar alla till metaltown och jag stannar hemma.. fusk. :( tänkte att det inte gjorde så mycket förut men idag känner jag verkligen att jag vill gå. fifaen. aja, blir en mysig hemmakväll istället, och det är väl aldrig fel det heller! fint väder är det också faktiskt.. sitter ute och steker lite, första gången på länge.. helt underbart! imorgon drar vi till Ullared osv också, MYYYS. huhu, blir allt en bra helg detta också, utan metaltown!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0