don't need makeup to cover up, being the way that you are is enough

Tisdag och sjunde dagen med sommarlov, grrrreat. Idag ska familjen och jesper iväg till min storebror och hans sambo då deras lilla Emil fyller 1 år! Så ska väl vara där och fira honom en stund, sen får vi la se om jag och jesper åker hem till lägenheten i göteborg eller sover här en dag till! Blir nog en toppen dag. Känner mig dock väldigt risig, vad man än gör med sig själv så är man inte nöjd.. vet inte vad jag ska ha på mig för allt jag har på mig känns bara fel. Jag är för bred, ful och.. inte tillräcklig. haha, gah, tonårsbekymmer x1000. Att vara tjej är inte lätt. Men får duga såhär, idag ska jag må bra och ha så mysimysigt som det bara gååår. Hoppas ni får en underbar dag goa läsare, puss på er! 

 

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

don't need makeup to cover up, being the way that you are is enough

Tisdag och sjunde dagen med sommarlov, grrrreat. Idag ska familjen och jesper iväg till min storebror och hans sambo då deras lilla Emil fyller 1 år! Så ska väl vara där och fira honom en stund, sen får vi la se om jag och jesper åker hem till lägenheten i göteborg eller sover här en dag till! Blir nog en toppen dag. Känner mig dock väldigt risig, vad man än gör med sig själv så är man inte nöjd.. vet inte vad jag ska ha på mig för allt jag har på mig känns bara fel. Jag är för bred, ful och.. inte tillräcklig. haha, gah, tonårsbekymmer x1000. Att vara tjej är inte lätt. Men får duga såhär, idag ska jag må bra och ha så mysimysigt som det bara gååår. Hoppas ni får en underbar dag goa läsare, puss på er! 

 

 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0