Fredag

 
Haft en sådär start på morgonen och ikväll ska jag vara ensam i lägenheten för att jesper ska på Liseberg med jobbet! Usch, vad jag kommer sakna honom. Vill inte alls vara ensam nu. 
 
Jag har aldrig vart såhär kär och lycklig framförallt, i hela mitt liv. Dem stunderna jag gått igenom med jesper har vart de bästa. HAN är det bästa. Jag vill ta nästa steg i livet, göra han min föralltid. Så säker är jag på honom. Jag vill förlova mig, och bygga upp en framtid med mitt livs kärlek, min soulmate. Även ifall jag bara är 17 ynka år, så är det något jag VET att jag vill. Andra i min ålder önskar sig mopeder, bilar, kläder, dyra saker som iphones osv. jag önskar mig endast jesper, och en framtid med honom. gah. Men ja, önsketänkande! Annars är väl allt bra med mig. Inte hänt så mycket, förutom att jag igår var med min syster och hennes kompisar! Åt lunch, köpte fika och umgicks. Min systers ena kompis hade med sig sina två barn också så var jätte mysigt. Fick höra att jag var fantastisk med barn.. skit kul! Så var en toppen dag. Skönt att komma ut lite, med bästa systern i hela världen och hennes goa kompisar! Hennes kompisar är sånna kompisar jag alltid velat ha men som jag aldrig fått. Riktigt fina vänner, som hållt ihop sen barndomen! Så det ska vaaa. Iallafall.. Hoppas ni mår bra osv. Blir lite segt med uppdateringen när jag har sommarlov, men försöker! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Fredag

 
Haft en sådär start på morgonen och ikväll ska jag vara ensam i lägenheten för att jesper ska på Liseberg med jobbet! Usch, vad jag kommer sakna honom. Vill inte alls vara ensam nu. 
 
Jag har aldrig vart såhär kär och lycklig framförallt, i hela mitt liv. Dem stunderna jag gått igenom med jesper har vart de bästa. HAN är det bästa. Jag vill ta nästa steg i livet, göra han min föralltid. Så säker är jag på honom. Jag vill förlova mig, och bygga upp en framtid med mitt livs kärlek, min soulmate. Även ifall jag bara är 17 ynka år, så är det något jag VET att jag vill. Andra i min ålder önskar sig mopeder, bilar, kläder, dyra saker som iphones osv. jag önskar mig endast jesper, och en framtid med honom. gah. Men ja, önsketänkande! Annars är väl allt bra med mig. Inte hänt så mycket, förutom att jag igår var med min syster och hennes kompisar! Åt lunch, köpte fika och umgicks. Min systers ena kompis hade med sig sina två barn också så var jätte mysigt. Fick höra att jag var fantastisk med barn.. skit kul! Så var en toppen dag. Skönt att komma ut lite, med bästa systern i hela världen och hennes goa kompisar! Hennes kompisar är sånna kompisar jag alltid velat ha men som jag aldrig fått. Riktigt fina vänner, som hållt ihop sen barndomen! Så det ska vaaa. Iallafall.. Hoppas ni mår bra osv. Blir lite segt med uppdateringen när jag har sommarlov, men försöker! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0