Helgen

Ja, vad ska man säga.. Jesper skulle ju iväg till Halmstad fredag och lördag så i fredags kom jag hit lite senare på kvällen, kollade lite lets dance och bara, hade fredagsmys för mig själv. Ganska härligt det också! Inget kunde gå fel liksom. Sen efter finalen så gick jag bara och la mig, lördagen började som en skitdag och många dåliga känslor kom fram. hela min värld kändes ganska förstörd och livet visade sig inte sluta upp som jag hade förväntat mig, men sen kom min syster och gjorde allt bättre. Handlade, åt tacos, kollade film och bara myste. Helt otroligt mysigt! Sen har det inte hänt så mycket, som man måste gå in på. Allt rullar på helt okej. 3 skoldagar kvar innan sommarlov. Idag är jag hemma med ont i magen som vanligt... sen tisdag och onsdag är vi lediga. Gött é dé

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Helgen

Ja, vad ska man säga.. Jesper skulle ju iväg till Halmstad fredag och lördag så i fredags kom jag hit lite senare på kvällen, kollade lite lets dance och bara, hade fredagsmys för mig själv. Ganska härligt det också! Inget kunde gå fel liksom. Sen efter finalen så gick jag bara och la mig, lördagen började som en skitdag och många dåliga känslor kom fram. hela min värld kändes ganska förstörd och livet visade sig inte sluta upp som jag hade förväntat mig, men sen kom min syster och gjorde allt bättre. Handlade, åt tacos, kollade film och bara myste. Helt otroligt mysigt! Sen har det inte hänt så mycket, som man måste gå in på. Allt rullar på helt okej. 3 skoldagar kvar innan sommarlov. Idag är jag hemma med ont i magen som vanligt... sen tisdag och onsdag är vi lediga. Gött é dé

 

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0