Ingetattgöra

Frågor, blogg-lista.

Namn: Malin

Ålder: 17 om ca 2 månader!

Längd: 162

Sko-storlek: 40-41

Bor: Onsala

Gör just nu: Kollar tv!


Allmänna frågor.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: eh, bryr mig om andra, snäll och pålitlig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: känslig(ibland), svartsjuk, dåligt tålamod

Vad är du rädd för: bli sårad resten av mitt liv, spindlar, mig själv.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: ögonen, om man måste välja något.

Det roligaste jobbet du haft/har: Praktiken på hemtjänsten!

Har du körkort och egen bil: nope!

När grät du senast: igår natt!

När skrattade du senast: Riktigt skrattade, vet inte.. Var nog i lördags till filmen jag och Rosie såg!

Vem åkte du bil med sist: jesper

Vem åt du mat med sist: jesper

Vem sov du hos sist: jesper

Vem sov hos dig sist: jesper där med!

Vad var du rädd för när du var liten: spindlar, mörker

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: stor artist!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: aldrig

Värsta smärtan du råkat ut för: Blivit sårad massa, och det är den värsta smärtan man KAN råka ut för.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: De få bra vännerna jag har, kärleken, musik

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Massa

Har du någonsin sportat: Ne, inte min grej. Ridit, om det räknas..

Någon du ser upp till: Min syster!

Har du varit utomlands någon gång: ja


Lite mer personliga frågor.

Rökt: ja

Snusat: ja

Druckit: ja

Har du piercing eller tatuering? yesbox

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Vet inte, varierar väl, behöver inte vara samma hela tiden. Just nu som Jesper, han fick mig falla pladask.

Finaste komplimang du fått: Kommer inte ihåg någon specifik, men finns mycket fint man fått höra!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ne, jag är inte den som är den, u know

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: yes

Har du någonsin fejkat en orgasm: nope, får han mig inte att komma, säger jag bara det.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Båda

Hamburgare eller pizza: Båda.

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: båda!

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: mcdonalds

Vin eller Öl: vin

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: sverige

Sport eller nyheter: nyheter

Hockey eller fotboll: hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda men mest mörkhåriga

Sommar eller vinter: sommar

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: tåg

Bil eller buss: bil

Senast du kysste någon: igår

Någon du saknar: Ingen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Ingetattgöra

Frågor, blogg-lista.

Namn: Malin

Ålder: 17 om ca 2 månader!

Längd: 162

Sko-storlek: 40-41

Bor: Onsala

Gör just nu: Kollar tv!


Allmänna frågor.
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: eh, bryr mig om andra, snäll och pålitlig

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: känslig(ibland), svartsjuk, dåligt tålamod

Vad är du rädd för: bli sårad resten av mitt liv, spindlar, mig själv.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: ögonen, om man måste välja något.

Det roligaste jobbet du haft/har: Praktiken på hemtjänsten!

Har du körkort och egen bil: nope!

När grät du senast: igår natt!

När skrattade du senast: Riktigt skrattade, vet inte.. Var nog i lördags till filmen jag och Rosie såg!

Vem åkte du bil med sist: jesper

Vem åt du mat med sist: jesper

Vem sov du hos sist: jesper

Vem sov hos dig sist: jesper där med!

Vad var du rädd för när du var liten: spindlar, mörker

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: stor artist!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: aldrig

Värsta smärtan du råkat ut för: Blivit sårad massa, och det är den värsta smärtan man KAN råka ut för.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: De få bra vännerna jag har, kärleken, musik

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Massa

Har du någonsin sportat: Ne, inte min grej. Ridit, om det räknas..

Någon du ser upp till: Min syster!

Har du varit utomlands någon gång: ja


Lite mer personliga frågor.

Rökt: ja

Snusat: ja

Druckit: ja

Har du piercing eller tatuering? yesbox

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Vet inte, varierar väl, behöver inte vara samma hela tiden. Just nu som Jesper, han fick mig falla pladask.

Finaste komplimang du fått: Kommer inte ihåg någon specifik, men finns mycket fint man fått höra!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Ne, jag är inte den som är den, u know

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: yes

Har du någonsin fejkat en orgasm: nope, får han mig inte att komma, säger jag bara det.

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Båda

Hamburgare eller pizza: Båda.

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: båda!

Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: mcdonalds

Vin eller Öl: vin

Charter- eller skidsemester: charter

Sverige eller Utlandet: sverige

Sport eller nyheter: nyheter

Hockey eller fotboll: hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: båda men mest mörkhåriga

Sommar eller vinter: sommar

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: tåg

Bil eller buss: bil

Senast du kysste någon: igår

Någon du saknar: Ingen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0