Löjligt kär

Kan inte sova, jag bara ligger och skriver ner massa tankar i mitt stora häfte med tankar, massa bra tankar för en gångs skull. För hur kan man inte ha det bra när man har världens bästa pojkvän i sitt liv? En bra pojkvän och underbar musik på.. jag är så otroligt lycklig att det är sjukt och kan knappt förstå att utav alla människor i världen, har JAG fått den här lyckan.. det är som.. a dream come true. Sån där äckligt bra lycka som man bara ser i filmer, där tjejerna alltid möter drömkillen, som man förstår då bara finns på film, det är inget som någonsin skulle kunna ske i denna verklighet vi lever. Sen för snart ett år sedan, kommer filmkillen till MIG? Min pojkvän, Jesper Axelsson, visade mig att han faktiskt finns. Han i drömmarna, fast bara i ett format. Som min pojkvän. Alla använder orden "bästa pojkvännen" som tomt bullshit, för ingen kommer någonsin upp till det som jesper är. Han ÄR den bästa pojkvännen. Alla tror bara att sina pojkvänner är det, till den dagen då dem blir dumpade för att dem tröttnat, eller hittar killen i säng med en annan. Men det här är annorlunda, och jag känner det, enda ner till djupet i mitt hjärta. Han är min räddning, räddningen jag så länge behövt. Som jag för snart 1 år sedan faktiskt fick. Otroligt lycklig. Shit bananas, vad lycklig jag är

image description

aldrig bett om något, ändå får jag det bästa.
i have nothing if i don't have you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Löjligt kär

Kan inte sova, jag bara ligger och skriver ner massa tankar i mitt stora häfte med tankar, massa bra tankar för en gångs skull. För hur kan man inte ha det bra när man har världens bästa pojkvän i sitt liv? En bra pojkvän och underbar musik på.. jag är så otroligt lycklig att det är sjukt och kan knappt förstå att utav alla människor i världen, har JAG fått den här lyckan.. det är som.. a dream come true. Sån där äckligt bra lycka som man bara ser i filmer, där tjejerna alltid möter drömkillen, som man förstår då bara finns på film, det är inget som någonsin skulle kunna ske i denna verklighet vi lever. Sen för snart ett år sedan, kommer filmkillen till MIG? Min pojkvän, Jesper Axelsson, visade mig att han faktiskt finns. Han i drömmarna, fast bara i ett format. Som min pojkvän. Alla använder orden "bästa pojkvännen" som tomt bullshit, för ingen kommer någonsin upp till det som jesper är. Han ÄR den bästa pojkvännen. Alla tror bara att sina pojkvänner är det, till den dagen då dem blir dumpade för att dem tröttnat, eller hittar killen i säng med en annan. Men det här är annorlunda, och jag känner det, enda ner till djupet i mitt hjärta. Han är min räddning, räddningen jag så länge behövt. Som jag för snart 1 år sedan faktiskt fick. Otroligt lycklig. Shit bananas, vad lycklig jag är

image description

aldrig bett om något, ändå får jag det bästa.
i have nothing if i don't have you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0