Sommarlov

Äntligen sommarlov, helt otroligt skönt. Slipper skolan och alla idioter här i Kungsbacka, bäst! Nu är det bara vädret som fattas.. men hoppas det blir riktigt fint snart igen! Annars är det ju nästan helt meningslöst med sommar! I helgen ska vi iallafall till Ullared, familjen och kanske amanda! Mysigt, shoppa lite! Var ju där med Jesper förra helgen men fick inte köpt något, haha! Så vi gör ett nytt försök! Sen tisdag nästa vecka ska vi iväg och fira min storebrors lille som fyller 1! Han har blivit så stor, usch vad tiden går fort. Men blir roligt! Inte träffat dem nu på ett tag, så! Sen får vi väl se vad sommaren bjussar på.. ska iallafall bosätta mig hos Jesper nu hela sommaren, åker väl dit på onsdag nästa vecka, sen stannar jag nog där alla 3 månader, om allt blir som det ska! Haha, får se om vi orkar med varandra så länge! Testa vårt förhållande lite ;) hah.. Snart kent också! ih, underbart!

Nu ska jag fortsätta fetta mig med jordgubbschoklad och monster.. hih. Kollade på du är vad du äter samtidigt som jag åt massa onyttigt, passande! Haha, snart ska jag också gå ner massa kilo! Hon på programmet gick ner 11 kg.. satsa på det också eller? haha! Kommer inte finnas något kvar av mig..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sommarlov

Äntligen sommarlov, helt otroligt skönt. Slipper skolan och alla idioter här i Kungsbacka, bäst! Nu är det bara vädret som fattas.. men hoppas det blir riktigt fint snart igen! Annars är det ju nästan helt meningslöst med sommar! I helgen ska vi iallafall till Ullared, familjen och kanske amanda! Mysigt, shoppa lite! Var ju där med Jesper förra helgen men fick inte köpt något, haha! Så vi gör ett nytt försök! Sen tisdag nästa vecka ska vi iväg och fira min storebrors lille som fyller 1! Han har blivit så stor, usch vad tiden går fort. Men blir roligt! Inte träffat dem nu på ett tag, så! Sen får vi väl se vad sommaren bjussar på.. ska iallafall bosätta mig hos Jesper nu hela sommaren, åker väl dit på onsdag nästa vecka, sen stannar jag nog där alla 3 månader, om allt blir som det ska! Haha, får se om vi orkar med varandra så länge! Testa vårt förhållande lite ;) hah.. Snart kent också! ih, underbart!

Nu ska jag fortsätta fetta mig med jordgubbschoklad och monster.. hih. Kollade på du är vad du äter samtidigt som jag åt massa onyttigt, passande! Haha, snart ska jag också gå ner massa kilo! Hon på programmet gick ner 11 kg.. satsa på det också eller? haha! Kommer inte finnas något kvar av mig..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0