Sommarlovet = helt ok.

Mitt sommarlov rullar på bra.. har knappt något att göra dock... Förutom att sitta och vänta på att ens kille ska komma hem hela tiden.. så är ganska segt. To be honest. Hade nästan, men bara nästan,hellre velat gå i skolan.. Fast ändå as skönt att vara därifrån. Men för att ha något bättre att göra, liksom. Men imorgon kanske amanda kommer till Göteborg en sväng så ska väl vi kolla i stan lite och umgås.. Sen på lördag kanske vi åker hem för att grilla med några från min klass! Sen fredag ska jesper ut med jobbet så får la jag sitta här hemma flera timmar och bara.. sitta. Vänta på honom typ, haha. As kul.. !!! hoppas ni har ett bra sommarlov, och ett mer händelserikt sommarlov! pusS på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sommarlovet = helt ok.

Mitt sommarlov rullar på bra.. har knappt något att göra dock... Förutom att sitta och vänta på att ens kille ska komma hem hela tiden.. så är ganska segt. To be honest. Hade nästan, men bara nästan,hellre velat gå i skolan.. Fast ändå as skönt att vara därifrån. Men för att ha något bättre att göra, liksom. Men imorgon kanske amanda kommer till Göteborg en sväng så ska väl vi kolla i stan lite och umgås.. Sen på lördag kanske vi åker hem för att grilla med några från min klass! Sen fredag ska jesper ut med jobbet så får la jag sitta här hemma flera timmar och bara.. sitta. Vänta på honom typ, haha. As kul.. !!! hoppas ni har ett bra sommarlov, och ett mer händelserikt sommarlov! pusS på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0