Sveriges nationaldag

Jag är uppe med tuppen för att min pojkvän var tvungen att jobba IDAG, på en röd dag.. besviken :( skulle bli vår lediga dag tillsammans, menmen! tycker om han ändå, haha! Senare i eftermiddag ska vi hem till hans föräldrar också, äta lite middag såhär på nationaldagen! Aldrig direkt firat denna dagen, men idag blir bara något smått, blir mysigt! Det har inte vart min bästa helg, eller vecka, det lilla som gått på den.. men denna helgen, den ska bli bäst. jesper har tydligen bokat resturang på fredag, sen ska vi på bio efteråt. gulligt. uppskattar det till tusen. Hoppas ni alla mår bra, och att ni får en riktig Svenne-dag!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sveriges nationaldag

Jag är uppe med tuppen för att min pojkvän var tvungen att jobba IDAG, på en röd dag.. besviken :( skulle bli vår lediga dag tillsammans, menmen! tycker om han ändå, haha! Senare i eftermiddag ska vi hem till hans föräldrar också, äta lite middag såhär på nationaldagen! Aldrig direkt firat denna dagen, men idag blir bara något smått, blir mysigt! Det har inte vart min bästa helg, eller vecka, det lilla som gått på den.. men denna helgen, den ska bli bäst. jesper har tydligen bokat resturang på fredag, sen ska vi på bio efteråt. gulligt. uppskattar det till tusen. Hoppas ni alla mår bra, och att ni får en riktig Svenne-dag!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0