Torsdag

 Idag på schemat står MTV world stage konserten som i år är i Göteborg! Ska gå dit med pojkvännen en stund och kolla! Kommer nog vara en heeeel del människor där dock så om man ser så mycket vet jag inte.. Haha! Men kan säkert  bli en rolig kväll! Precis fixat mig lite så nu väntar jag bara på pojken min som jobbar.. Tråkigt men
Ändå otroligt skönt att vara ensam, haHa. Ingen press och man kan se ut hur man vill.. love it!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Torsdag

 Idag på schemat står MTV world stage konserten som i år är i Göteborg! Ska gå dit med pojkvännen en stund och kolla! Kommer nog vara en heeeel del människor där dock så om man ser så mycket vet jag inte.. Haha! Men kan säkert  bli en rolig kväll! Precis fixat mig lite så nu väntar jag bara på pojken min som jobbar.. Tråkigt men
Ändå otroligt skönt att vara ensam, haHa. Ingen press och man kan se ut hur man vill.. love it!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0