Who fucking cares.

Är förbannad på allt möjligt och blev ännu mer förbannad efter ett snack med en internet kompis, förbannad för hennes skull, för att killar är rena svin. Varför inte bara vara lesbisk?.. Låsa in killarna i en lada och låta dem bli tagna i röven, utan någon som helst respekt, för är oftast så vi blir behandlade av de flesta, utan respekt. Suckysucky. Aja, cheer up. Jag har lärt mig mycket under min tid som människa iallafall och lär mig mer hela tiden.. positivt eller negativt? både och, typ. negativt för stunden men positivt för framtiden. Nu ska jag fortsätta med mitt.. förlåt för det ointressanta spontana inlägget! Ciao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Who fucking cares.

Är förbannad på allt möjligt och blev ännu mer förbannad efter ett snack med en internet kompis, förbannad för hennes skull, för att killar är rena svin. Varför inte bara vara lesbisk?.. Låsa in killarna i en lada och låta dem bli tagna i röven, utan någon som helst respekt, för är oftast så vi blir behandlade av de flesta, utan respekt. Suckysucky. Aja, cheer up. Jag har lärt mig mycket under min tid som människa iallafall och lär mig mer hela tiden.. positivt eller negativt? både och, typ. negativt för stunden men positivt för framtiden. Nu ska jag fortsätta med mitt.. förlåt för det ointressanta spontana inlägget! Ciao.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0