12.42

Hade en riktigt go kväll igår. Älskling kom hem med 1kg kräftor och lite annat gott som vi mumsade i oss till en bra film som vi hyrde! Var så mysigt som bara vi kan göra det. ih. Sen efter två filmer och lite gott så gick vi och la oss bara eftersom båda var trötta! Sen idag är han och dömer igen, fast mycket längre.. usch, började sakna honom så fort han gick ut ur dörren! Så idag blir det ensamdag igen, tråkigt, men sånt man får stå ut med! Fick en ben&jerry glass av han igår för att han skulle vara borta hela dagen, "måste ta hand om min kvinna" Haha, åh han är så bäst. Kanske slipper vara ensam ändå dock för Linnea kanske kommer senare, så ska vi umgås lite! Alltid roligt! får se vart dagen tar mig! Imorgon är det praktik, nervöst..

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

12.42

Hade en riktigt go kväll igår. Älskling kom hem med 1kg kräftor och lite annat gott som vi mumsade i oss till en bra film som vi hyrde! Var så mysigt som bara vi kan göra det. ih. Sen efter två filmer och lite gott så gick vi och la oss bara eftersom båda var trötta! Sen idag är han och dömer igen, fast mycket längre.. usch, började sakna honom så fort han gick ut ur dörren! Så idag blir det ensamdag igen, tråkigt, men sånt man får stå ut med! Fick en ben&jerry glass av han igår för att han skulle vara borta hela dagen, "måste ta hand om min kvinna" Haha, åh han är så bäst. Kanske slipper vara ensam ändå dock för Linnea kanske kommer senare, så ska vi umgås lite! Alltid roligt! får se vart dagen tar mig! Imorgon är det praktik, nervöst..

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0