22:19

Hallihallå! Sitter och kollar på ett sjukt program, efter en lång dag med jobbig huvudvärk. Fyfan. Iallafall, programmet.. "69 saker du vill veta om sex" eller något. man får se en kille med världens största k*k.. hela 34 cm! Asså hur sjukt är inte det? Haha! Den var tjockare än hans handled, han får lägga den längs benet, får nästan inte plats i kalsonger och det tar ca 20 minuter för att få erektion, HAHA. Ne fy. Tycker synd om killen! Menmen. Vissa föds med större paket än andra, haha.
 
Iallafall. Tisdag! Helt okej dag med inte så jobbiga lektioner. Nästan bara genomgångar och sen var vi på en föreläsning. En tjej som berättade om när hon jobbade i Kenya osv.. helt ok. Sen gick jag faktiskt hem när det var en lektion kvar, pågrund av stark huvudvärk. Kanske migrän, aldrig haft det men detta var så nära dem symtomen man kunde komma.. var helt utmattad! Så kände jag bara ville hem och lägga mig. Fortfarande ont men mycket bättre. Nästa vecka börjar vi vår praktik också.. så slipper snart skolan 5 veckor. Sen är jag ledig på torsdag, veckan känns go! Nu tillbaka till tvtittandet.. Puss på er!
 
saknar min jamina.. finafina vän! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

22:19

Hallihallå! Sitter och kollar på ett sjukt program, efter en lång dag med jobbig huvudvärk. Fyfan. Iallafall, programmet.. "69 saker du vill veta om sex" eller något. man får se en kille med världens största k*k.. hela 34 cm! Asså hur sjukt är inte det? Haha! Den var tjockare än hans handled, han får lägga den längs benet, får nästan inte plats i kalsonger och det tar ca 20 minuter för att få erektion, HAHA. Ne fy. Tycker synd om killen! Menmen. Vissa föds med större paket än andra, haha.
 
Iallafall. Tisdag! Helt okej dag med inte så jobbiga lektioner. Nästan bara genomgångar och sen var vi på en föreläsning. En tjej som berättade om när hon jobbade i Kenya osv.. helt ok. Sen gick jag faktiskt hem när det var en lektion kvar, pågrund av stark huvudvärk. Kanske migrän, aldrig haft det men detta var så nära dem symtomen man kunde komma.. var helt utmattad! Så kände jag bara ville hem och lägga mig. Fortfarande ont men mycket bättre. Nästa vecka börjar vi vår praktik också.. så slipper snart skolan 5 veckor. Sen är jag ledig på torsdag, veckan känns go! Nu tillbaka till tvtittandet.. Puss på er!
 
saknar min jamina.. finafina vän! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0