22.20

Jobbat kvällen idag på äldreboendet. Mår så himla dåligt på alla sätt. har haft feberkänsla, ont i kroppen och halsen hela kvällen så har känt mig helt värdelös. Känns som jag bara gick runt där och hängde läpp.. Men nu är jag iallafall äntligen hemma. Krypt ner i sängen, och stannar här resten av morgondagen. Blir inget jobb för mig imorgon för känner att jag ändå inte får någonting gjort när jag mår såhär dåligt.. Vilar hellre upp mig så jag kan jobba bra i veckan som kommer.. Gah, så.. så är det! Precis pratat med min gos rebecca i telefon. Ska väl sova nu bara antar jag.. är så utmattad och hängig, orkar ingenting.. Så blir väl jersey shore avsnitt och sen nana. Min lördag det. Den kuuunde ju vart bättre



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

22.20

Jobbat kvällen idag på äldreboendet. Mår så himla dåligt på alla sätt. har haft feberkänsla, ont i kroppen och halsen hela kvällen så har känt mig helt värdelös. Känns som jag bara gick runt där och hängde läpp.. Men nu är jag iallafall äntligen hemma. Krypt ner i sängen, och stannar här resten av morgondagen. Blir inget jobb för mig imorgon för känner att jag ändå inte får någonting gjort när jag mår såhär dåligt.. Vilar hellre upp mig så jag kan jobba bra i veckan som kommer.. Gah, så.. så är det! Precis pratat med min gos rebecca i telefon. Ska väl sova nu bara antar jag.. är så utmattad och hängig, orkar ingenting.. Så blir väl jersey shore avsnitt och sen nana. Min lördag det. Den kuuunde ju vart bättre



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0