50 frågor

1. Vad heter du? Malin Fransson
2. Hur gammal är du? 17
3. Vart bor du? Kungsbacka
4. Hårfärg? Brunt
5. Ögonfärg? grönbrun
6. Hur lång är du? 162 cm
7. Kär? Mer än någonsin!
8. Singel eller upptagen? upptagen
9. Hur många har du kysst? haha, wöw, har ingen siffra i huvudet men är ett par!
10. När och vem kysste du senast? Älskling, i måndags (?)
11. Har du hånglat med någon av samma kön? yesbox
12. När hade du senast sex och med vem? Med min pojkvän i helgen.
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 1 år och några månader, med mitt ex.
14. Dumpat någon? ja
15. Blivit dumpad? naeh, inte på allvar. men var när jag var liten isåfall, haha. Lite så typ "jag gör slut nu"
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla, utåtriktade, fina killar. haha! Vet inte.
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? shoppa, åka utomlands och en massa annat. ge lite till min familj!
19. Favoritland? Vet inte.. får väl säga sverige!
20. Favoritfärg? Rosa och blått
21. Film genre? Skräck och komedi!
22. Bok? Läser aldrig böcker, så vet inte. Men första twilight boken kommer jag ihåg fängslade mig!
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min personlighet!
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min hy, min kropp/längd, och.. ja, är väl det!
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Jesper!
27. En person du älskar - Min fina pojkvän och mina fina vänner! Går inte att plocka ut bara en.
28. En person du hatar - hata är ett starkt ord.. men finns väl folk man ogillar!
29. Ut och festa eller myskväll? Både och!
30. Saknar du någon just nu? usch ja!
31. Vad är det bästa som hänt dig? Mina nära och kära!
32. Beroende av något? Min pojkvän! och musiken.
33. Ditt livs största misstag? Oj, vet jag inte..
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Min pojkvän!
35. Har du några tatueringar? yes
36. Piercingar? öronen, naveln och i läppen.
37. Vem är mest lik dig? Jag är inte direkt lik någon.. min syster kanske! och har min mammas näsa!
38. Har du någon förebild? Nope!
39. Vad ska du göra idag? Är ju kväll nu.. ska bara mysa och äta min bakade kladdkaka med familjen, haha!
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, falskhet och otrohet, SPINDLAR!
41. Vad är det bästa du vet? Mina nära och kära, musik, och choklad! gah
42. Vad åt du senast? Kyckling och ris
43. Vad vill du ha just nu? Min kladdkakaa
44. Vad köpte du senast? Dricka och kattmat
45. Vem är din favorit kändis? Nooobody
46. Vilken är din favoritställning? Doggystyle, 4 sure!
47. Tränar du? Nah, sällan!
48. När går du och lägger dig? Olika!
49. Vad är klockan nu? 20.40
50. Är du nöjd med ditt liv? Ohja! bättre kan det inte bli
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

50 frågor

1. Vad heter du? Malin Fransson
2. Hur gammal är du? 17
3. Vart bor du? Kungsbacka
4. Hårfärg? Brunt
5. Ögonfärg? grönbrun
6. Hur lång är du? 162 cm
7. Kär? Mer än någonsin!
8. Singel eller upptagen? upptagen
9. Hur många har du kysst? haha, wöw, har ingen siffra i huvudet men är ett par!
10. När och vem kysste du senast? Älskling, i måndags (?)
11. Har du hånglat med någon av samma kön? yesbox
12. När hade du senast sex och med vem? Med min pojkvän i helgen.
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? 1 år och några månader, med mitt ex.
14. Dumpat någon? ja
15. Blivit dumpad? naeh, inte på allvar. men var när jag var liten isåfall, haha. Lite så typ "jag gör slut nu"
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snälla, utåtriktade, fina killar. haha! Vet inte.
17. Vad har du för mobil? Iphone 4s
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? shoppa, åka utomlands och en massa annat. ge lite till min familj!
19. Favoritland? Vet inte.. får väl säga sverige!
20. Favoritfärg? Rosa och blått
21. Film genre? Skräck och komedi!
22. Bok? Läser aldrig böcker, så vet inte. Men första twilight boken kommer jag ihåg fängslade mig!
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Min personlighet!
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min hy, min kropp/längd, och.. ja, är väl det!
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Jesper!
27. En person du älskar - Min fina pojkvän och mina fina vänner! Går inte att plocka ut bara en.
28. En person du hatar - hata är ett starkt ord.. men finns väl folk man ogillar!
29. Ut och festa eller myskväll? Både och!
30. Saknar du någon just nu? usch ja!
31. Vad är det bästa som hänt dig? Mina nära och kära!
32. Beroende av något? Min pojkvän! och musiken.
33. Ditt livs största misstag? Oj, vet jag inte..
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Min pojkvän!
35. Har du några tatueringar? yes
36. Piercingar? öronen, naveln och i läppen.
37. Vem är mest lik dig? Jag är inte direkt lik någon.. min syster kanske! och har min mammas näsa!
38. Har du någon förebild? Nope!
39. Vad ska du göra idag? Är ju kväll nu.. ska bara mysa och äta min bakade kladdkaka med familjen, haha!
40. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, falskhet och otrohet, SPINDLAR!
41. Vad är det bästa du vet? Mina nära och kära, musik, och choklad! gah
42. Vad åt du senast? Kyckling och ris
43. Vad vill du ha just nu? Min kladdkakaa
44. Vad köpte du senast? Dricka och kattmat
45. Vem är din favorit kändis? Nooobody
46. Vilken är din favoritställning? Doggystyle, 4 sure!
47. Tränar du? Nah, sällan!
48. När går du och lägger dig? Olika!
49. Vad är klockan nu? 20.40
50. Är du nöjd med ditt liv? Ohja! bättre kan det inte bli
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0