ÄCKLIG

Fyfan vad risig jag känner mig idag. praktiken gick helt okej igår, men mot slutet började jag känna mig riktigt trött, hängig och förjävlig helt enkelt. Men höll ut och sen tog jag den långa promenaden hem sent på kvällen med Rebecca i telefonen. Skönt att prata med någon när det var så mörkt, haha! Sen åkte jag och jesper hem till honom, och här ligger jag nu. Fått en så fruktansvärd smärta i halsen, och huvudet. Är väl som hon läkaren sa, att jag snart kunde bli sjuk.. (pågrund av virussjukdomen). Så nu känner jag typ för att bara åka hem och gömma mig i mitt rum. Känner mig som hemma här hos jesper, visst, men känner man sig såhär äcklig, vill man bara vara för sig själv. Inte lätt! Så idag ska jag bara ta det lugnt, och gömma mig så gott det går här inne i lägenheten, haha. Standard. Hoppas ni mår bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

ÄCKLIG

Fyfan vad risig jag känner mig idag. praktiken gick helt okej igår, men mot slutet började jag känna mig riktigt trött, hängig och förjävlig helt enkelt. Men höll ut och sen tog jag den långa promenaden hem sent på kvällen med Rebecca i telefonen. Skönt att prata med någon när det var så mörkt, haha! Sen åkte jag och jesper hem till honom, och här ligger jag nu. Fått en så fruktansvärd smärta i halsen, och huvudet. Är väl som hon läkaren sa, att jag snart kunde bli sjuk.. (pågrund av virussjukdomen). Så nu känner jag typ för att bara åka hem och gömma mig i mitt rum. Känner mig som hemma här hos jesper, visst, men känner man sig såhär äcklig, vill man bara vara för sig själv. Inte lätt! Så idag ska jag bara ta det lugnt, och gömma mig så gott det går här inne i lägenheten, haha. Standard. Hoppas ni mår bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0