Åh underbara fredag!

Igår var jag ledig och idag är det fredag. Är påväg till Göteborg nu för att vara hos min underbara pojkvän! Vart en ganska snabb dag så gick smärtfritt denna gången! Bara skratt och bra grejer typ. Var dock hos läkaren imorse och kollade vad det är för röda torra märken jag fått över hela kroppen, och var tydligen en virus sjukdom som hette något konstigt.. Kommer nya hela tiden, blir större och kliar.. Kunde täcka hela överkroppen men jag hoppas jag slipper det! Fifan. Men nu är det fredag och bara positiva tankar! Ska inte vara tillbaka på skolan förrän om 5 veckor, vad kan vara dåligt liksom? Mår så finfint bra, älskar de! Så nu på måndag är det praktik som gäller! Börjar 14.30, sen får jag se ikväll hur schemat ser ut, men jag är peppad! Love life!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Åh underbara fredag!

Igår var jag ledig och idag är det fredag. Är påväg till Göteborg nu för att vara hos min underbara pojkvän! Vart en ganska snabb dag så gick smärtfritt denna gången! Bara skratt och bra grejer typ. Var dock hos läkaren imorse och kollade vad det är för röda torra märken jag fått över hela kroppen, och var tydligen en virus sjukdom som hette något konstigt.. Kommer nya hela tiden, blir större och kliar.. Kunde täcka hela överkroppen men jag hoppas jag slipper det! Fifan. Men nu är det fredag och bara positiva tankar! Ska inte vara tillbaka på skolan förrän om 5 veckor, vad kan vara dåligt liksom? Mår så finfint bra, älskar de! Så nu på måndag är det praktik som gäller! Börjar 14.30, sen får jag se ikväll hur schemat ser ut, men jag är peppad! Love life!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0