Andra dagen på praktiken!

Vaknade nyss, känner mig fortfarande trött, haha! Menmen, ny dag. Börjar jobba vid två, slutar nio.. Hoppas det går fort och att det är mycket att göra hela tiden så man slipper sitta och bli trött! Sen blir det hem och sova bara faktiskt. Ska ju upp och jobba vid sju dagen efter, så måste ha nya krafter. Ne, nu får jag fixa till mig lite! Hoppas ni mår grymt och får en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Andra dagen på praktiken!

Vaknade nyss, känner mig fortfarande trött, haha! Menmen, ny dag. Börjar jobba vid två, slutar nio.. Hoppas det går fort och att det är mycket att göra hela tiden så man slipper sitta och bli trött! Sen blir det hem och sova bara faktiskt. Ska ju upp och jobba vid sju dagen efter, så måste ha nya krafter. Ne, nu får jag fixa till mig lite! Hoppas ni mår grymt och får en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0