Be a man 'bout it

Satt och zippade runt lite här på internet och kom helt plötsligt in på min "gamla, ta-en-paus-från-blogg.se-blogg. haha! (http://malinfranzzon.myshowroom.se/) lyckades göra två inlägg på den, duktig tjej! Annars då.. har inte hänt mycket idag alls. Var på praktiken sen kom jag hem och la mig typ. Så himla skönt! Tiden gick jätte fort idag också så kändes skit bra. Var att göra hela tiden! Blev även slagen idag.. haha. En på boendet som inte alls tycker om mig, för att jag är ny där då.. Är ju dementa jag handskas med!  Så det var bara att behålla pokerfacet och fortsätta det jag höll på med. Gick jätte bra. Nu efter jag vilat och myst, sitter jag här och lyssnar på go musik. vad vore vi utan musiken?.. Väntar också på att jesper ska ringa efter han vart på gymmet. Så ska jag prata lite med han innan jag lägger mig. Bra avslut på en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Be a man 'bout it

Satt och zippade runt lite här på internet och kom helt plötsligt in på min "gamla, ta-en-paus-från-blogg.se-blogg. haha! (http://malinfranzzon.myshowroom.se/) lyckades göra två inlägg på den, duktig tjej! Annars då.. har inte hänt mycket idag alls. Var på praktiken sen kom jag hem och la mig typ. Så himla skönt! Tiden gick jätte fort idag också så kändes skit bra. Var att göra hela tiden! Blev även slagen idag.. haha. En på boendet som inte alls tycker om mig, för att jag är ny där då.. Är ju dementa jag handskas med!  Så det var bara att behålla pokerfacet och fortsätta det jag höll på med. Gick jätte bra. Nu efter jag vilat och myst, sitter jag här och lyssnar på go musik. vad vore vi utan musiken?.. Väntar också på att jesper ska ringa efter han vart på gymmet. Så ska jag prata lite med han innan jag lägger mig. Bra avslut på en bra dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0