Bra dag!

Sista lediga dagen så mitt i veckan, om jag inte minns fel. Kanske är ledig på fredag också, haha.. Får checka schemat. Denna veckan har iallafall varit toppen, och den kommer sluta ännu bättre. Hela helgen är fullbokad med saker! Fredag ska jag och älskling gå på den efterlängtade Paranormal Activity 4! Can't wait! Sen ska vi väl mysa bara, sen lördag ska vi på fest i Stenungsund med Rebecca! Blir en grym helg utan dess like! Längesen jag var och festade nu känns det som.. men är inget som direkt lockar längre när man har pojkvän. Man blir mer för hemmakvällar och mys typ, lite mognare skulle man väl kunna kalla det, fast inte mognare på det personlighetssättet, men man känner mer för att fokusera på sig själv, sitt liv och, mys! Haha, svårt att förklara, men så är det. Är inte den partypinglan jag var förut, helt enkelt. Har bara blivit så! Men när det väl är fest och man känner att festhumöret är på topp, då ryker det om en! Så ska bli skit kul, helst när man har med sig sina två favorit personer. Rebecca och jag är som en person typ, älskar henne! Så lika och vi skrattar HELA tiden, får inte stopp på skrattet med henne, så att festa med henne är det ultimata. Ge mig helg nu!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Bra dag!

Sista lediga dagen så mitt i veckan, om jag inte minns fel. Kanske är ledig på fredag också, haha.. Får checka schemat. Denna veckan har iallafall varit toppen, och den kommer sluta ännu bättre. Hela helgen är fullbokad med saker! Fredag ska jag och älskling gå på den efterlängtade Paranormal Activity 4! Can't wait! Sen ska vi väl mysa bara, sen lördag ska vi på fest i Stenungsund med Rebecca! Blir en grym helg utan dess like! Längesen jag var och festade nu känns det som.. men är inget som direkt lockar längre när man har pojkvän. Man blir mer för hemmakvällar och mys typ, lite mognare skulle man väl kunna kalla det, fast inte mognare på det personlighetssättet, men man känner mer för att fokusera på sig själv, sitt liv och, mys! Haha, svårt att förklara, men så är det. Är inte den partypinglan jag var förut, helt enkelt. Har bara blivit så! Men när det väl är fest och man känner att festhumöret är på topp, då ryker det om en! Så ska bli skit kul, helst när man har med sig sina två favorit personer. Rebecca och jag är som en person typ, älskar henne! Så lika och vi skrattar HELA tiden, får inte stopp på skrattet med henne, så att festa med henne är det ultimata. Ge mig helg nu!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0