Crying out your name

Måndag och jag är ledig. Hatar måndagar så är as skönt. Bestämde mig för att stanna hemma hos Jesper iallafall, även om han skulle iväg sen som vanligt.. Dumma han. Men så är det! Får mysa med missen här hemma hela dagen/kvällen istället. ♥ Går in i andra veckan nu med praktik också.. Känns bra. Känns redan som att jag jobbar där fulltid typ.. haha, det tar musten ur en! Denna veckan jobbar jag även helg, får se hur det går.. Känns väl inte så himla pepp att jobba när man ska vara ledig, men är ju sånt man får vänja sig vid. ska nog gå bra det med.. har ju ändå inget speciellt att göra på helgerna så dé fönkarrr!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Crying out your name

Måndag och jag är ledig. Hatar måndagar så är as skönt. Bestämde mig för att stanna hemma hos Jesper iallafall, även om han skulle iväg sen som vanligt.. Dumma han. Men så är det! Får mysa med missen här hemma hela dagen/kvällen istället. ♥ Går in i andra veckan nu med praktik också.. Känns bra. Känns redan som att jag jobbar där fulltid typ.. haha, det tar musten ur en! Denna veckan jobbar jag även helg, får se hur det går.. Känns väl inte så himla pepp att jobba när man ska vara ledig, men är ju sånt man får vänja sig vid. ska nog gå bra det med.. har ju ändå inget speciellt att göra på helgerna så dé fönkarrr!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0