"everyone knows life has it's ups and downs, one day you're on top of the world and one day you're the clown"

 
Så jävla bra låt, så jävla bra text, så jävla bra band. rysningar.
 

Satt och mådde as bra nyss, lyssnade på go musik, sjöng, kollade runt på nätet.. Men nu känner jag mig helt plötsligt dämpad igen.. Ingen mens påväg så är inte den vanliga kvinnliga tendensen att bli deprimerad på en sekund, haha. Är något annat fel på mig helt enkelt! men blir väl bättre. Man kommer ingen vart av att deppa, men vad gör man! Alla behöver väl sånna stunder ibland också kanske. Annars är la allt dock ganska bra. Musiken gör mig glad, och att det fortfarande är ganska tidigt på dagen gör mig också glad. Vill inte alls upp imorgon, bara ligga här i min säng och vara. ge mig helg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"everyone knows life has it's ups and downs, one day you're on top of the world and one day you're the clown"

 
Så jävla bra låt, så jävla bra text, så jävla bra band. rysningar.
 

Satt och mådde as bra nyss, lyssnade på go musik, sjöng, kollade runt på nätet.. Men nu känner jag mig helt plötsligt dämpad igen.. Ingen mens påväg så är inte den vanliga kvinnliga tendensen att bli deprimerad på en sekund, haha. Är något annat fel på mig helt enkelt! men blir väl bättre. Man kommer ingen vart av att deppa, men vad gör man! Alla behöver väl sånna stunder ibland också kanske. Annars är la allt dock ganska bra. Musiken gör mig glad, och att det fortfarande är ganska tidigt på dagen gör mig också glad. Vill inte alls upp imorgon, bara ligga här i min säng och vara. ge mig helg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0