everything happens for a reason

1. vill du ha tillbaka ditt ex? svar: varför skulle jag gå ner mig från en as bra till en dålig? Aldrig! :)
livet går framåt, inte bakåt.

 

2. är du singel? svar: nej.

 

3. har du någonsin förlorat en nära vän? svar: jodå, på ett sätt. En flyttade till luleå, en flyttade till varberg.. mycket sånt! Avstånd är största hatobjektet!

 

4. när var senaste gången du verkligen skrattade? svar: var väl igår, åt amanda! min gos

 

5. när något är fel, vem är den första person du vänder dig till? svar: Den första jag tänker på är Ronja. Hon har vart min allra bästa vän sen dag 1, och är den bästa som finns. Hon finns där för mig dygnet runt, likaså jag för henne. Loveyou!

 

6. är det någon som inte gillar dig längre pågrund av något du gjort? svar: Vissa är som dem är och får för sig saker som inte är sanna, så kanske. Vet inte! Sen såklart, är man snäll mot mig, är jag snäll mot dig. och tvärtom.

 

7. när var senaste gången du grät mycket? svar: Söndags. inte gråtit så mycket på mer än 1 år, gjorde ont enda in i själen, bokstavligt talat. Tappade nästan andan för att jag sparat tårar så länge, haha

 

8. finns det någon du vill göra allt med? svar: Ja, min pojkvän

 

9. hur många kan du berätta allt för? svar: Mina närmsta. Som kanske är.. 4-5 stycken.

 

10. har du någonsin sett en fallande stjärna? svar: yes. vackraste upplevelsen!

 

11. har personen du senast höll handen med någon betydelse för dig? svar: Höll en tant på praktiken i handen, haha! men ja, hon betyder väl lite iallafall. Goare får man leta efter!!

 

12. beskriv dig själv med ett ord! svar: mogenochomtänksam.

 

13. har du något som tillhör ditt ex? svar: haha, ett par kalsonger.. men dem sparar jag! så sköna så. sen någon tröja också!

 

14. har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? svar: haha, ja.

 

15. fullständigt namn? svar: malin rosita maria fransson

 

16. favorit låt? svar: öjöjöj, många!

 

17. favorit färg? svar: Rosa och blå

 

18. bästavänner? svar: Mina närmsta, ni vet vilka ni är

 

19. person du saknar? svar:kompisar jag glidit isär. Som martine, helt otroligt vad jag saknar henne!

 

20. finns det någon du hatar? svar: Hatar gör jag väl inte, men finns la några jag ogillar starkt. haha. Men hata är fortfarande ett väldigt starkt ord!

 

21. gråter du ofta? svar: Ne, nästan aldrig längre. Om det inte är riktigt allvarligt eller om jag hållt inne för länge!

 

22. var bor du? svar: Kungsbacka

 

23. vem kramade du senast? svar: Tanta på jobbet!

 

24. har du varit olyckligt kär? svar: ja

 

25. vem pratade du med senast? svar: mamma

 

26. röker du? svar: feströker väl någon gång, men inte alls ofta. de är inte min grej överhuvudtaget! men dum är man, och man faller för grupptryck under fester, haha! alkohol+vänner+häng = cigg.

 

27. är du kär just nu? svar: otroligt, underbart, smärtsamt kär!

 

28. vem kan du berätta allt för? svar: Min pojkvän och ronja!

 

29. favorit djur? svar: Tycker massa är mysiga!

 

30. hur lång är du? svar: 162

 

31. favorit filmgenre? svar: Skräck!

 

32. är du lätt sårad? svar: beror på. tar inte åt mig av sånna jag inte känner/bryr mig om, men om det är någon väldigt nära, så visst.

 

33. hur mycket bryr du dig om ditt liv på skala 1-10? svar: ibland 0, ibland 10. Varierar. man kan inte alltid vara på topp!

 

34. har mest minnen med? svar: Min goa vän amanda!

 

35. någon människa du nyligen blivit mer *nära*? svar: rebecca ♥

 

36. den hetaste personen du känner? svar: min pojk

 

37. en som du inte kan leva utan? svar: nära och kära

 

38. hatar eller älskar du ditt liv? svar: något där imellan. Hatälskar kanske? haha

 

39. vem älskar du mest? svar: mina fina som gör mig så lycklig! pojkvän, vänner, familj.

 

40. om du skulle fått en önskan i livet vad hade det varit? svar: Vinna massa pengar så jag kan gifta mig och skaffa barn med min drömprins. haha. Faktiskt. och flytta härifrån, möjligen utomlands. Vi ser det som en önskan!

 

gammal bild på jag som plutt.


Ronja
10 October, kl. 15:24 | Blogg;

Älskar dig min pärla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

everything happens for a reason

1. vill du ha tillbaka ditt ex? svar: varför skulle jag gå ner mig från en as bra till en dålig? Aldrig! :)
livet går framåt, inte bakåt.

 

2. är du singel? svar: nej.

 

3. har du någonsin förlorat en nära vän? svar: jodå, på ett sätt. En flyttade till luleå, en flyttade till varberg.. mycket sånt! Avstånd är största hatobjektet!

 

4. när var senaste gången du verkligen skrattade? svar: var väl igår, åt amanda! min gos

 

5. när något är fel, vem är den första person du vänder dig till? svar: Den första jag tänker på är Ronja. Hon har vart min allra bästa vän sen dag 1, och är den bästa som finns. Hon finns där för mig dygnet runt, likaså jag för henne. Loveyou!

 

6. är det någon som inte gillar dig längre pågrund av något du gjort? svar: Vissa är som dem är och får för sig saker som inte är sanna, så kanske. Vet inte! Sen såklart, är man snäll mot mig, är jag snäll mot dig. och tvärtom.

 

7. när var senaste gången du grät mycket? svar: Söndags. inte gråtit så mycket på mer än 1 år, gjorde ont enda in i själen, bokstavligt talat. Tappade nästan andan för att jag sparat tårar så länge, haha

 

8. finns det någon du vill göra allt med? svar: Ja, min pojkvän

 

9. hur många kan du berätta allt för? svar: Mina närmsta. Som kanske är.. 4-5 stycken.

 

10. har du någonsin sett en fallande stjärna? svar: yes. vackraste upplevelsen!

 

11. har personen du senast höll handen med någon betydelse för dig? svar: Höll en tant på praktiken i handen, haha! men ja, hon betyder väl lite iallafall. Goare får man leta efter!!

 

12. beskriv dig själv med ett ord! svar: mogenochomtänksam.

 

13. har du något som tillhör ditt ex? svar: haha, ett par kalsonger.. men dem sparar jag! så sköna så. sen någon tröja också!

 

14. har du någonsin kramat någon av det motsatta könet? svar: haha, ja.

 

15. fullständigt namn? svar: malin rosita maria fransson

 

16. favorit låt? svar: öjöjöj, många!

 

17. favorit färg? svar: Rosa och blå

 

18. bästavänner? svar: Mina närmsta, ni vet vilka ni är

 

19. person du saknar? svar:kompisar jag glidit isär. Som martine, helt otroligt vad jag saknar henne!

 

20. finns det någon du hatar? svar: Hatar gör jag väl inte, men finns la några jag ogillar starkt. haha. Men hata är fortfarande ett väldigt starkt ord!

 

21. gråter du ofta? svar: Ne, nästan aldrig längre. Om det inte är riktigt allvarligt eller om jag hållt inne för länge!

 

22. var bor du? svar: Kungsbacka

 

23. vem kramade du senast? svar: Tanta på jobbet!

 

24. har du varit olyckligt kär? svar: ja

 

25. vem pratade du med senast? svar: mamma

 

26. röker du? svar: feströker väl någon gång, men inte alls ofta. de är inte min grej överhuvudtaget! men dum är man, och man faller för grupptryck under fester, haha! alkohol+vänner+häng = cigg.

 

27. är du kär just nu? svar: otroligt, underbart, smärtsamt kär!

 

28. vem kan du berätta allt för? svar: Min pojkvän och ronja!

 

29. favorit djur? svar: Tycker massa är mysiga!

 

30. hur lång är du? svar: 162

 

31. favorit filmgenre? svar: Skräck!

 

32. är du lätt sårad? svar: beror på. tar inte åt mig av sånna jag inte känner/bryr mig om, men om det är någon väldigt nära, så visst.

 

33. hur mycket bryr du dig om ditt liv på skala 1-10? svar: ibland 0, ibland 10. Varierar. man kan inte alltid vara på topp!

 

34. har mest minnen med? svar: Min goa vän amanda!

 

35. någon människa du nyligen blivit mer *nära*? svar: rebecca ♥

 

36. den hetaste personen du känner? svar: min pojk

 

37. en som du inte kan leva utan? svar: nära och kära

 

38. hatar eller älskar du ditt liv? svar: något där imellan. Hatälskar kanske? haha

 

39. vem älskar du mest? svar: mina fina som gör mig så lycklig! pojkvän, vänner, familj.

 

40. om du skulle fått en önskan i livet vad hade det varit? svar: Vinna massa pengar så jag kan gifta mig och skaffa barn med min drömprins. haha. Faktiskt. och flytta härifrån, möjligen utomlands. Vi ser det som en önskan!

 

gammal bild på jag som plutt.


Ronja
10 October, kl. 15:24 | Blogg;

Älskar dig min pärla!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0