frågor & svar

10 frågor om dig själv:

vad heter du i andranamn? rosita maria
har du några piercingar? vart?: yes, öronen, läppen och naveln.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? nej! sover bäst med älskling
väljer du filmkväll framför utekväll? ja, blivit så nu när man har pojkvän! roligare!
vad tycker du om med dig själv? min personlighet!
är du dag eller nattmänniska? kvällsmänniska!
vad har du på dig just nu? onepiece <3
är du nöjd med ditt utseende? man har sina dagar!
vad vill du ändra med ditt utseende? hy och kropp!

10 frågor om kärlek:
är du i ett förhållande just nu? ja, världens bästa förhållande!
har du varit kär på riktigt någon gång? yep
tror du på kärlek vid första ögonkastet? "eller ska jag gå förbi en gång till?" haha, ne men, jo det gör jag nog!
hur många har du varit riktigt kär i? 2! mitt ex och jesper!
har du kysst en kompis någon gång? japp

10 frågor om dina vänner:
vem vet allt om dig? min syster, haha! och min pojkvän. vet inte om dem vet exakt ALLT, men mycket!
vem skulle du vilja träffa just nu? älskling.. saknar honom redan
vem saknar du mest just nu? jesper.
vem av dina vänner bor längst bort ifrån dig? martine, som bor i luleå!
vem kramade du senast? emma!
vem står dig närmast? jesper och min syster!
vem vill du träffa oftare? dem som bor långt bort!
vem är mest partyprisse? jag och beccis
vem ringer du när du är ledsen? ringer ingen, skriver bättre än jag pratar, får ut mer då! och då skriver jag till jesper eller min syster!

10 frågor om farligheter:
snusar du? nej
har du stulit något från en affär någon gång? yes
känner du folk som tar droger? ja
har du blivit jagad av polisen? nope
har du druckit så mycket så du har spytt? ja
dricker du alkohol varje helg? nej
skulle du kunna dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? verkligen inte. hade fått honom att sluta bara. hjälpa och stötta så gott jag kan!

10 random frågor:
sover du med dörren öppen eller stängd? stängd!
har du kysst ett ex efter ni gjort slut? japppp
tror du två ex kan vara vänner? asså, jadå! men inget för mig iallafall. kanske efter något år eller så om man känner att det går bra och man är bekväm med det, annars nej!
har någon sett dig i underkläder de senaste 2 dagarna? japp, stackars jesper!
skulle du kunna ha sex med personen du sist fick sms av? i vått och torrt! älskling <3
brukar du tänka innan du talar? ja, oftast!
känner du någon som är oskuld? ja
skulle du vilja tatuera dig? vart? har en tatuering, men vill absolut ha fler! har många idéer.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
tror du att andra tycker illa om dig? vet inte, bryr mig inte direkt! let them hate :d



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

frågor & svar

10 frågor om dig själv:

vad heter du i andranamn? rosita maria
har du några piercingar? vart?: yes, öronen, läppen och naveln.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? nej! sover bäst med älskling
väljer du filmkväll framför utekväll? ja, blivit så nu när man har pojkvän! roligare!
vad tycker du om med dig själv? min personlighet!
är du dag eller nattmänniska? kvällsmänniska!
vad har du på dig just nu? onepiece <3
är du nöjd med ditt utseende? man har sina dagar!
vad vill du ändra med ditt utseende? hy och kropp!

10 frågor om kärlek:
är du i ett förhållande just nu? ja, världens bästa förhållande!
har du varit kär på riktigt någon gång? yep
tror du på kärlek vid första ögonkastet? "eller ska jag gå förbi en gång till?" haha, ne men, jo det gör jag nog!
hur många har du varit riktigt kär i? 2! mitt ex och jesper!
har du kysst en kompis någon gång? japp

10 frågor om dina vänner:
vem vet allt om dig? min syster, haha! och min pojkvän. vet inte om dem vet exakt ALLT, men mycket!
vem skulle du vilja träffa just nu? älskling.. saknar honom redan
vem saknar du mest just nu? jesper.
vem av dina vänner bor längst bort ifrån dig? martine, som bor i luleå!
vem kramade du senast? emma!
vem står dig närmast? jesper och min syster!
vem vill du träffa oftare? dem som bor långt bort!
vem är mest partyprisse? jag och beccis
vem ringer du när du är ledsen? ringer ingen, skriver bättre än jag pratar, får ut mer då! och då skriver jag till jesper eller min syster!

10 frågor om farligheter:
snusar du? nej
har du stulit något från en affär någon gång? yes
känner du folk som tar droger? ja
har du blivit jagad av polisen? nope
har du druckit så mycket så du har spytt? ja
dricker du alkohol varje helg? nej
skulle du kunna dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? verkligen inte. hade fått honom att sluta bara. hjälpa och stötta så gott jag kan!

10 random frågor:
sover du med dörren öppen eller stängd? stängd!
har du kysst ett ex efter ni gjort slut? japppp
tror du två ex kan vara vänner? asså, jadå! men inget för mig iallafall. kanske efter något år eller så om man känner att det går bra och man är bekväm med det, annars nej!
har någon sett dig i underkläder de senaste 2 dagarna? japp, stackars jesper!
skulle du kunna ha sex med personen du sist fick sms av? i vått och torrt! älskling <3
brukar du tänka innan du talar? ja, oftast!
känner du någon som är oskuld? ja
skulle du vilja tatuera dig? vart? har en tatuering, men vill absolut ha fler! har många idéer.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? ja
tror du att andra tycker illa om dig? vet inte, bryr mig inte direkt! let them hate :d



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0