Helgen

Kan ha varit den värsta helgen på flera åååår.. Jag är fortfarande speachless typ, även ifall jag mår betydligt bättre idag. Fredagen var dock riktigt mysig, då vi var på ullared! Alltid lika kul där tycker jag, till en början iallafall, haha! Men sen lördag kväll och söndag, spårade helgen ut totalt. Vill inte alls prata om det, men har aldrig mått såhär dåligt. Inte på jätte länge. Riktigt jobbigt var det! Spydde även igår natt, var något som hände i magen.. För mycket på samma gång antar jag. HATAR att spy, så kunde ju slutat bättre om man säger så! Men idag är allt lite bättre. Har myst ner mig i soffan med täcket och kollar tv.. Skönt att vara ledig när vädret är helt förjävligt. Rena stormen ute, så var så glad att jag slapp gå ut imorse! Men imorgon blir det jobb igen.. två veckor kvar sen är det lov! Tog lovet sista veckan innan skolan istället för denna veckan, tyckte det var lika bra att fortsätta när jag kommit in så bra! Känns finnemang. Så idag ska jag bara ta det lugnt. Inte göra ett piss, utan bara ligga här. Känns underbart.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Helgen

Kan ha varit den värsta helgen på flera åååår.. Jag är fortfarande speachless typ, även ifall jag mår betydligt bättre idag. Fredagen var dock riktigt mysig, då vi var på ullared! Alltid lika kul där tycker jag, till en början iallafall, haha! Men sen lördag kväll och söndag, spårade helgen ut totalt. Vill inte alls prata om det, men har aldrig mått såhär dåligt. Inte på jätte länge. Riktigt jobbigt var det! Spydde även igår natt, var något som hände i magen.. För mycket på samma gång antar jag. HATAR att spy, så kunde ju slutat bättre om man säger så! Men idag är allt lite bättre. Har myst ner mig i soffan med täcket och kollar tv.. Skönt att vara ledig när vädret är helt förjävligt. Rena stormen ute, så var så glad att jag slapp gå ut imorse! Men imorgon blir det jobb igen.. två veckor kvar sen är det lov! Tog lovet sista veckan innan skolan istället för denna veckan, tyckte det var lika bra att fortsätta när jag kommit in så bra! Känns finnemang. Så idag ska jag bara ta det lugnt. Inte göra ett piss, utan bara ligga här. Känns underbart.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0