i slutändan är det dem som gråter och hon som ler

 
 
Måndag avklarad. Snart dags att gå och lägga sig igen och ladda inför en ny dag in hell, åh så roliiiigt..
dagen gick förövrigt ganska fort, men såklart, måndagar gillar ju ingen! kanske någon liten sorglig människa där ute som saknar skolan (haha, no offense. ♥) men nu är det ju iallafall bara tre dagar kvar, sen är jag långledig, ih. känns underbart! kanske ska träffa rebecca och hennes nya "kille" i helgen, gå ut och äta alla fyra kanske! dubbeldejtsmys. annars tror jag inte något speciellt händer, inte än iallafall! är så borta så kommer inte ihåg om jag planerat något, haha. men återstår ju att se! längtar redan till helgen och den slutade precis.. sorgligt? fast vem kan klandra en liksom? ÄLSKAR helg! den goa friheten där man inte gör annat än mår bra! finns inget bättre. sen om två veckor exakt så är det praktik.. ska praktisera på ett äldreboende denna gången, nervös och inte alls lika pepp som jag var inför hemtjänst. Men ska väl fixa detta också! Gick ju väldigt bra på förra praktikplatsen, så är väldigt positiv denna gången också! Den som väntar får se!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

i slutändan är det dem som gråter och hon som ler

 
 
Måndag avklarad. Snart dags att gå och lägga sig igen och ladda inför en ny dag in hell, åh så roliiiigt..
dagen gick förövrigt ganska fort, men såklart, måndagar gillar ju ingen! kanske någon liten sorglig människa där ute som saknar skolan (haha, no offense. ♥) men nu är det ju iallafall bara tre dagar kvar, sen är jag långledig, ih. känns underbart! kanske ska träffa rebecca och hennes nya "kille" i helgen, gå ut och äta alla fyra kanske! dubbeldejtsmys. annars tror jag inte något speciellt händer, inte än iallafall! är så borta så kommer inte ihåg om jag planerat något, haha. men återstår ju att se! längtar redan till helgen och den slutade precis.. sorgligt? fast vem kan klandra en liksom? ÄLSKAR helg! den goa friheten där man inte gör annat än mår bra! finns inget bättre. sen om två veckor exakt så är det praktik.. ska praktisera på ett äldreboende denna gången, nervös och inte alls lika pepp som jag var inför hemtjänst. Men ska väl fixa detta också! Gick ju väldigt bra på förra praktikplatsen, så är väldigt positiv denna gången också! Den som väntar får se!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0