is it that moment when i found the one that i'll spend forever with?

 
Bjussar på en gammal bild av mig själv! för lite mer än ett år sedan tror jag.. harregyyyd! bara jag som saknar gamla tider?! då man bara hade roligt utan att behöva tänka så mycket? god i miss it! allt var lite lättare och liite bättre. man var ju även liite smalare haha, även ifall jag inte gått upp så mycket alls utan bara, har en sånhär kroppsbyggnad. lite synd! men på måndag ska jag försöka börja min viktminskning. har ett mål på 7kg och har laddat ner appen "runkeeper", som verkar ganska bra! man väljer in sina mål, hur man valt att träna osv, sen sätter den upp ett schema för en! så startar man bara varje dag när man ska börja träna, så står det där vad/hur man ska göra. as bra. så förhoppningsvis funkar detta för mig! ska pusha mig själv och göra så gott jag kan, så jag kan få kroppen jag alltid velat ha. då blir ju förhoppningsvis allt bättre med självförtroendet och valet av kläder också. kan knappt vänta! vill bli smalare av att bara knäppa med fingrarna for god sake! jobbigajobbigavärld.
 
Förövrigt så har det vart en bra dag! Startade ju dåligt med kramp i magen så har inte kunnat sova så bra inatt, så stannade hemma från skolan. men vilade upp mig och gick upp vid typ 3 tiden.. då mådde jag mycket bättre! tog värktabletter också så underlättade. tabletter och vila, bästa medicinen! sen har jag bara tagit det så lugnt som möjligt. Sitter och väntar på att pojken min ska döma klart så jag kan ringa honom.. och lyssnar på underbar musik. Vad skulle man göra utan musiken? gah!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

is it that moment when i found the one that i'll spend forever with?

 
Bjussar på en gammal bild av mig själv! för lite mer än ett år sedan tror jag.. harregyyyd! bara jag som saknar gamla tider?! då man bara hade roligt utan att behöva tänka så mycket? god i miss it! allt var lite lättare och liite bättre. man var ju även liite smalare haha, även ifall jag inte gått upp så mycket alls utan bara, har en sånhär kroppsbyggnad. lite synd! men på måndag ska jag försöka börja min viktminskning. har ett mål på 7kg och har laddat ner appen "runkeeper", som verkar ganska bra! man väljer in sina mål, hur man valt att träna osv, sen sätter den upp ett schema för en! så startar man bara varje dag när man ska börja träna, så står det där vad/hur man ska göra. as bra. så förhoppningsvis funkar detta för mig! ska pusha mig själv och göra så gott jag kan, så jag kan få kroppen jag alltid velat ha. då blir ju förhoppningsvis allt bättre med självförtroendet och valet av kläder också. kan knappt vänta! vill bli smalare av att bara knäppa med fingrarna for god sake! jobbigajobbigavärld.
 
Förövrigt så har det vart en bra dag! Startade ju dåligt med kramp i magen så har inte kunnat sova så bra inatt, så stannade hemma från skolan. men vilade upp mig och gick upp vid typ 3 tiden.. då mådde jag mycket bättre! tog värktabletter också så underlättade. tabletter och vila, bästa medicinen! sen har jag bara tagit det så lugnt som möjligt. Sitter och väntar på att pojken min ska döma klart så jag kan ringa honom.. och lyssnar på underbar musik. Vad skulle man göra utan musiken? gah!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0